Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CherylDaraxo schreef:Bedankt voor de reacties. Ik heb een filmpje gemaakt en die zal
ik er ook eens opzetten want daarin gaat het wel iets beter.
Ik ga ook een dierenarts laten komen want dit heeft hij alleen de laatste maanden. Ik weet zelf ook verder niet hoe ik hem dikker kan krijgen, al zoveel geprobeerd.

Silence schreef:Als ik naar je profiel kijk, zie ik inderdaad een erge achteruitgang. Bij de eerste foto´s ziet ie er super uit en hoe verder je komt, dus hoe langer je hem hebt, hoe slechter hij eruit gaat zien.
Dus de Da vind ik een goede keuze, er is duidelijk iets met dit paard.
Of toch met jouw manier van voeren.
)
Bright schreef:Silence schreef:Als ik naar je profiel kijk, zie ik inderdaad een erge achteruitgang. Bij de eerste foto´s ziet ie er super uit en hoe verder je komt, dus hoe langer je hem hebt, hoe slechter hij eruit gaat zien.
Dus de Da vind ik een goede keuze, er is duidelijk iets met dit paard.
Of toch met jouw manier van voeren.
Sorry vind dit niet helemaal terecht.
Een "erge" achteruit gang, kan jij niet van achter je computertje zeggen naar mijn mening.
Jij ziet momentopname's, foto's in haar profiel zijn natuurlijk goed uitgekozen foto's.
Terwijl er ook minder dagen bij zaten toen, en nu heb je ook minder dagen.
Dus om nou te zeggen dat ze een erge achteruitgang boekt.
Hij ziet er lichamelijk gewoon wat minder uit (ook zomers, vanwege zijn leeftijd en zijn lichaamsbouw), maar dat heeft het ene mens ook meer als een ander (niet banketstaaf bedoeld, maar het ene paard heeft gewoon een volle/rond bouw en het andere is hoekiger en ieler). Maar nu is ie geschoren en is alles heel goed zichtbaar. Daarnaast is ie 17 jaar en dan zijn ze gewoon helemaal moeilijk goed rond te houden.