Wannabe-welsh-hengst Pharaon ook!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: Wannabe-welsh-hengst Pharaon ook!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 22:02

Flowerpull schreef:
Ja echt gaaf. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Als ik m met de zweep mep, doettie niks Nagelbijten / Gniffelen

Harder slaan Ja

Kleinelinda: door die laatste reactie snap ik het Ach gut je hebt moeite met grapjes Ach gut Ik heb geen zadel voor hem, zonder gaat nl prima Ja

xdramaqueen; jij snapt mijn punt Knipoog Dankje! Overigens vond ik mijn wieltjessporuh niet dusjah, dan kan je net zo goed geen sporen aan doen he?

Phaser dankje Knipoog

Elaine: jij durft *LOL*

Sani: Thanks! Haha!

Lordik: ik bewees ook niet dat hij het niet kon, ik bewees dat hij niet geschikt was voor dressuur als in wedstrijd Clown En nog eens fout; ik zit op geen enkel paard zo ontspannen als op deze *LOL* zit soms net wat te ontspannen waardoor ik er haast af lig als hij dan ineens een bok er doorheen gooit *LOL* wel houd ik mijn benen omhoog om 200% zeker te zijn dat ik hem niet in de weg zit met mijn voeten Knipoog

pansor: je weet niet half wat voor een grapjas hij is *LOL* Hij is gewoon een plezier om naar te kijken, zowel op stal, als in de weide, als onder het zadel...Heerlijke humor heeft dit dier!

maximee: ach ach...Ik zocht eigenlijk een stier ma...Phara deed ook prima dienst *LOL* Dasseuh...Spier-en-zit-training-in-een *LOL*
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 06-01-08 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:03

Lord_Ik schreef:
Volgens mij is HAW wel voor rijtechnisch commentaar en die wil je niet op dol-filmpjes en dan staat dit topic dus verkeerd,, en daarbij bewijs je je vriend dus evengoed verre van dat deze pony geen dressuurproefje kan lopen want dat kan hij volgens jou wel.

Het was naar mijn mening ook niet de bedoeling om een volledige dressuurproef te rijden zoals het perfect moest...
Deze pony kan rijden en kan mooi rijden maar hij heeft nooit echt getraind op dressuur meen ik.
TS kan daar meer over zeggen; zoveel ken ik niet van Pharaon.

Wouden gewoon eens kijken hoe hij zou reageren op een dressuurproef.... zó dus Vork

Pharaon wordt heel goed verzorgd, krijgt de aandacht die hij verdient en geniet enorm van gewoon gek doen op weide... (mét of zonder ruiter er bovenop...)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:04

Volgens mij is jou pony een soort kloon van Zaza (zie topic in mijn OS en profiel). Qua streken Vork
Leuke pony is het trouwens Lachen

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:04

pharagirlke schreef:
[***]: jij durft *LOL*

Je moet eens weten wat ik durf.

Heb wel getemd voor naar ITP Lachen Vind het leuker om dit beestje op zijn knappe looks te beoordelen dan zijn rijtechnische aspecten Knipoog

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:05

xDramaQueen schreef:
kleinelinda, lezen is een kunst ze heeft er namelijk bijgezet dat ze geen zadel op heeft, en dan kom jij met een gelpad?
eerst lezen daarna gillen.

zegguh ontopic: waar zijn je kick ass sporen en mega lakleren laarzen Haha!

Sorry hoor maar misschien is het dan toch verstandig een zadel op te doen en voelt hij izch dan beetje beter. Zo voelt hij toch alles op zijn rug. Ja kan ook aan mij liggen. Of de teugels iets langer. We geven je tips en advies maar je kan alleen maar commentaar terug leveren. Op een niet echt geweldige toon. En dressuur mensen zijn geen aso's.
Laatst bijgewerkt door appiesjappie op 06-01-08 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:05

Misschien eerst aan de TS vragen waarom ze zonder zadel rijdt?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 22:06

kleinelinda nogmaals: ik bén een dressuurmens *LOL* als je nou een keer lás, dan had je dat al 20x gelezen *LOL* Hij reageert met zadel net als zonder zadel *LOL* zoals ik al zei: hij maakt lol, hij heeft echt geen pijn, als ik zelfs maar dacht dat hij pijn had, zou er meteen opnieuw een DA komen, maar hij hééft geen pijn, dit is Pharaon!

Lord_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:07

Overigens heb ik niet zoveel respect voor je houding als sommige anderen hier,, je zit vrij gespannen in draf en galop en je laat je pony verzameld lopen zodat hij dus ook makkelijker zit, maar enfin ja je blijft zitten en niet iedereen zou dat doen, maar om het je pony makkelijker te maken: ontspannen!

@phaser: Het is ook geen Z-dressuurproefje he XD en volgens pharagirlke reageert hij niet zo als ze ernstig rijdt, dus kan hij dat wel normaal lopen, ook al vindt hij het geen fun en is het niet zo netjes.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:09

maar ka nej dan de teugels niet wat losser doen. Heb je zadel met gelpad al geprobeerd. Bij mijn paard konden ze ook niks vinden dus gewoon geprobeer gelpad teugels wat losser en ging veel beter. Ga je ook naar les met hem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:10

ROFL

die doet me denken aan een poownie van vroeger vooral met je beschrijvingen erbij. hartstikke zoet, maar die kon ook eigenwijze levensvreugdebuien hebben.. geweldig Haha!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:10

iedere x als jij wil dat je pony langzamer moet gaat die op de rem en omhoog
een lekker respectloose pony heb je
en super dominant ik denk dat die wat vaak zijn zin krijg en kreeg.

ik zou het in ieder geval wel erg irritant vinden als mijn paard ging bepalen wat hij wil.
gelukkig ben ik jou niet en heb ik wel een respectvol paard Bloos

none

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:11

Flowerpull schreef:
Ja echt gaaf. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Als ik m met de zweep mep, doettie niks Nagelbijten / Gniffelen

Nors opkijken Onee?
Van de week vertelde je nog wat anders?!... Schijnheilig
Jij hebt daar zeker zou je eigen methodes voor met roze spulletjes en vleugels.. Nors opkijken

En tja Phara, wat zou ik erover zeggen?!
In ieder geval dat ik blij ben Phara weer eens te zien!! Haha!
Lekker dier!
Laatst bijgewerkt door none op 06-01-08 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:12

Als je dat paardje dressuurmatig goed zou trainen denk ik dat die nog best ver zou komen, maar TS doet dat niet en rijd voor dr lol.. Tips kan ze hier denk ik wel krijgen Lachen maar als ze het prima vind hoe het nu gaat en er niks mis mee is, gewoon laten doen toch?

Maar mss is het idd iets meer voor ITP

Annemeik

Hoezo langzamer en dan op de rem en omhoog? Hij doet dit gewoon tijdens het lopen Haha! Tenminste dat zie ik van het filmpje af

Sodeletuut

Ik vind het echt een gaaf beest! en laat hem maar lekker dollen als hij dat leuk vind, en tja als hij dressuur niet leuk vind, boeiendd Haha! Lol met je knol Haha!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 22:13

Lord ik waarom hetzelfddee bericht opnieuw als ik er al op gereageert had? Het is een welsh a. Hij loopt zo ruim als hij kan *LOL* zijn pootjes zijn niet langer dan ze zijn! Kan hij ook niets aan doen.

En dat kan hij idd maar hij zou sowieso niet om kunnen met de spanning op een wedstrijd Knipoog Dat wil ik hem niet aan doen! Een z Proef is het idd niet *LOL* mijn merrie is dan ook niet als Z paard geboren Ach gut en daar kan zij dan weer niets aan doen Clown

suze: idd *LOL*

kleinelinda: Nee ik ga niet naar de les met hem *LOL* Zou niet weten waarom, de uk doet nauwelijks wat van werk *LOL* geen lesgever kan me vertellen hoe ik met hem moet boscrossen. Ik kan net zo goed met losse teugels rijden, dan doet hij precies hetzelfde *LOL* Echt waar, hij speeeeelt gewoon zo graag!

Onley: best dat jij ziet wat voor pony het is, erg leerzaam! Ik trek hem niet op de rem *LOL* Hij wil slehts een keer niet helemaal naar stilstand komen en dan steigert hij niet eens *LOL* hij trippelt wat. Voor de rest luisterd hij prima als ik hem op de rem zet. (hoe kon ik anders die overgangen terug maken?)
Hij is absoluut niet dominant

maximee: hij kan beslist goed dressuren maar proeven zijn gewoon ''te saai'' voor hem, hij moet bezig gehouden worden. Clown

None ik ben nou eenmaal expert in zo'n dingen....Ex leren zitten was ook geen enkel probleem he Clown

sodeletuut; inderdaad!

annemeik: idd Clown Ik snapte ook niet wat ze bedoelde maar ze zal nog wel verklaren wat ze bedoelt;

maximee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:14

+ dat het een hengstje is Vork

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:16

pff sneu hoor, voor die pony dan. Hij heeft het duidelijk niet naar z´n zin waarom blijf je dan precies doen zoals je eerst ook al deed. Ga eens iets heel anders proberen en houd hem eens voorwaarts want een pony die voorwaarts gaat kan nooit stijgeren, dus hup been er bij en rijden.

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:16

Rijd je wedstrijden met je andere paard?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:17

Beetje aparte humor hierzo! Zal ik jou eens met een zweep slaan, kijken of je niks doet en dan ga ik lekker op je rug een kuur rijden.
Paarden bokken en steigeren niet zomaar. Of het ligt aan de ruiter, die niet conquent genoeg is geweest tegen het paard, of het beestje heeft pijn.

Liberte

Ik vind het een super stoere pony! Hij kan echt leuk lopen, behalve dat gesteiger en gebok... Tong uitsteken haha

phaser

@Lord_Ik: ik denk niet dat Pharaon het geen fun vindt om 'normaal' te lopen zoals jij het zegt.
Als hij het geen fun zou vinden, zou hij beslist bokken en steigeren tijdens het 'normaal' lopen ook. Maar dat doet hij niet.

Pharaon zou inderdaad wedstrijd niet kunnen, maar daar is hij er ook niet voor, laat hem maar gekken Knipoog
Zelfs ik zag daarstraks dat Pharaon het gewoon beu was na 1 lange zijde en een volte. Hij wil gewoon gekken en plezier maken. En dat geeft Pharagirlke hem zonder enige twijfel.

@onley: Pharaon kan lopen maar heeft zelf moeite om snelheid te houden. Pharaon heeft wel degelijk respect en is een heel zacht dier. Dominant is deze absoluut niet hoor. En ik vind het nogal belachelijk om te zeggen dat je 'blij bent dat je niet zo'n onrespectvol, dominant paard heb' en vooral dat je 'blij bent dat je TS niet bent'.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 22:18

Zonder mannelijkheid dan toch *LOL*

yvotje14; kom maar! Reken maar dat deze kan steigeren terwijl hij voorwaarts gaat *LOL* Maar kom gerust rijden hoor Ja Je mag proberen! Ja Ik vermoed dat jij hem beslist deze proef door krijgt! (niet dat iemand anders het al gelukt is om hem 2 passen voorwaarts te krijgen maar goed...)

sodeletuut: Explosion heeft wedstrijd gelopen. Pretty ben ik net mee begonnen omdat ik te oud werd voor Ex Lachen (leeftijdsgrens is 16 in belgie)

noah 4 dierenartsen, ontelbaar veel paardenkenners + verscheidene Nh-ers, kom jij het ze even vertellen? Lachen

yousra: als hij loopt, loopt hij ook goed Ja

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:19

Dan ligt het dus niet aan de ruiter Haha!

ElSalvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:20

Heb net met open mond en grote ogen die filmpjes bekeken. Vind dit echt niet noormaal. En er dan nog de grootste lol in hebben als hij trapt en steigerd. Heb er voor de rest geen woorden voor.