Aalies de Fries in de mist (mét Burberry setje!!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_89

Re: Aalies de Fries in de mist (mét Burberry setje!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:48

tassie schreef:
wat een gave fries is dat zeg, maar de ruiter, sorry hoor, je zit voor geen meter Nagelbijten / Gniffelen
hier zou ik echt iets aan doen, dan heb je een heel mooi plaatje

Nou nou nou... Overdrijven is ook een vak! Je kunt beter met opbouwend commentaar komen dan met zo'n ongegronde en ongezouten mening, dat leidt tot iemand de grond in trappen in plaats van iemand helpen verder te komen.

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:53

Ziet er goed uit!

Misschien is het toch wat handiger om geen ironische dingen te zeggen, omdat die niet door iedereen begrepen worden. Clown

Srtha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:57

heel leuk vooral dat dekje maar die bandages vind ik absoluut niet passen komt doordag de printjes door elkaar heen lopen,

tassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:05

Kim_89 schreef:
tassie schreef:
wat een gave fries is dat zeg, maar de ruiter, sorry hoor, je zit voor geen meter Nagelbijten / Gniffelen
hier zou ik echt iets aan doen, dan heb je een heel mooi plaatje

Nou nou nou... Overdrijven is ook een vak! Je kunt beter met opbouwend commentaar komen dan met zo'n ongegronde en ongezouten mening, dat leidt tot iemand de grond in trappen in plaats van iemand helpen verder te komen.

zeg toch ook, dan krijg je een heel mooi plaatje, had even geen zin om een heel verhaal met postive dingen te zeggen, maar ik moest er wel ff iets van zeggen, dan maar even zo, mijn exuces hiervoor als ik de TS daarmee de grond heb ingetrapt

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 17:11

Mij trap je er de grond niet mee in hoor Haha! heb alleen maar foto's gemaakt.

Maar ipv 'je zit voor geen meter' zou je natuurlijk ook kunnen zeggen 'je moet wel aan je houding werken' en er dan punten bijgeven waaraan gewerkt moet hebben, daar heeft Kim meer aan dan 'je zit voor geen meter' Knipoog

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 17:15

ik vind de ruiter ook voor geen meter zitten, en om dat op te bouwen : Haha!
naar voren zitten, sterke handen, afstekende benen hier en daar. tenen naar buiten, knieén opgetrokken
Probeer daar dus lekker aan te gaan werken.
je zadel mag ook wel een end naar achteren zodat de schouder vrij onder de boom door kan bewegen, mischien gaat ze dan wat onspannender lopen.

De galop vind ik opzich nog meevallen! heb ze erger gezien, die foto vind ik een goed beeld geven.

Ga lekker door met trainen, en ik ben benieuwd wat voor'n veulen eruit komt!

_Seven_

Re: Aalies de Fries in de mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 19:06

xxxAmyxxx schreef:
Wel een hele mooie fries alleen zoals Silence al zegt hoop ik dat je het niet meent:O

inderdaad