Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Marloes__ schreef:VValar schreef:Wat een leuk diertje. Je gaat al erg hard zo te zien in de sport. De frontriem staat ook erg leuk op hem! Nog even een tip voor het algemene beeld; iets minder spoorgebruik (benen ontspannen laten afhangen) en rechterop zitten. Dan ziet het beeld er gelijk beter uit en gaat je paard vast fijner door zijn lijf lopen en wordt hij sneller aan het been.
Imitador schreef:Iemand geeft goed bedoelde, opbouwende kritiek en je reageert zo???? Beetje jammer dat je niet open staat voor dit soort raad, hoe kom je dan ooit verder? Het is geen persoonlijke aanval?? Hoe wil je ooit een talent worden, als je niets wilt aannemen???
Citaat:
Citaat:Tja dan kun je wel zo'n belachelijke smiley eronder zetten, maar dat doet niks af aan het feit dat ik op minstens 6 foto's de amazone met opgetrokken hakken zie rijden. Ik ben niet tegen spoorgebruik (je hebt ze niet voor niks om) maar dit lijkt me niet meer een kwestie van slechts één momentopname. Als tip voor de amazone geef ik dus mee de benen wat meer af te laten hangen. Dan wordt het paard ook vanzelf veel sneller aan het been, en dat lijkt mij alleen maar een positieve ontwikkeling.
Ik poste namelijk een soort gelijk bericht, en werd daarop door de TS gelijk aangevallen. Ik wil hierdoor even duidelijk maken dat ik dus niet de enige ben die dit opvalt. Sorry als dit verkeerd over gekomen is bij jou
. Imitador schreef:Ik denk dat ik wel goed lees, maar zeg het als ik het fout heb. Er wordt commentaar gegeven over de beenhouding van de ruiter, door meerdere mensen op een heel normale toon en er wordt gewoon heel raar gereageerd. En dat vind ik kinderachtig, dat is waarom ik er wat over zeg. Als je een HAW topic maakt, weet je dat je goed bedoelt commentaar krijgt, in ieder geval altijd in het belang van het paard. Je kunt niet verwachten dat je alleen maar lovende woorden krijgt....
Marloes__ schreef:Lees even mijn bovenstaande postIk poste namelijk een soort gelijk bericht, en werd daarop door de TS gelijk aangevallen. Ik wil hierdoor even duidelijk maken dat ik dus niet de enige ben die dit opvalt. Sorry als dit verkeerd over gekomen is bij jou
.
. In ieder geval bedankt voor de reacties, ik zal er voortaan opletten, en ook bedankt voor alle complimenten
Citaat:Qua houding zou ik niet zoveel veranderen.... want ben je uberhaupt wel eens geen eerste of tweede geweest? Mooi zo doorgaan dus!
. Ik vind dat je voor het plaatje rechterop moet zitten hakken naar buiten draaien en uitdrukken. Verder vind ik het een uber gaaf paard die lekker loopt
. 
randie schreef:Citaat:Qua houding zou ik niet zoveel veranderen.... want ben je uberhaupt wel eens geen eerste of tweede geweest? Mooi zo doorgaan dus!
het kan ALTIJD nog beter, zegt anky altijd zelf. Ik vind dat je voor het plaatje rechterop moet zitten hakken naar buiten draaien en uitdrukken. Verder vind ik het een uber gaaf paard die lekker loopt
.
. 
Wat is het toch een knappert! mooie foto's Marije! Boldguy schreef:leuk:D ik heb ook een elcaro alleen hoe groot is deze hij lijkt zo klein??
maar hij is idd niet zo groot
Heb vanmorgen de Dressuur Competitie Exloo klasse L2 winnend afgsloten! Win was zeer onder de indruk van de locatie en liet zich van z'n beste kant zien! Goed voor een tweede plaats met 193 punten. ( ex aequo met de nummer 1 ) Ook heb ik dus mijn 10e winstpunt in de klasse L2.... Nu wachten tot april ( i.v.m. leeftijd ) en dan naar het M1!