Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(qua draagvermogen) 
ik ben alleen woensdag op stal
dus mij zie je dan denk ik niet 
wammesje schreef:Volgens mij stond hij als veulen bij mij op stal! vandaar de vraag of zijn moeder geae heet?
Sjolvir schreef:Hoe groot is ie?? en wat is zijn afstamming?
(niet moeders maar vaders..)
het was een heel mooi veulen, erg braaf
tassie schreef:wammesje schreef:Volgens mij stond hij als veulen bij mij op stal! vandaar de vraag of zijn moeder geae heet?
ja, dat is zijn moeder idd, maar of die bij jouw van stal komt weet ik niet hoorSjolvir schreef:Hoe groot is ie?? en wat is zijn afstamming?
(niet moeders maar vaders..)
zijn vader was iets van quinten, blijkt een goede redelijk bekende hengst te zijn, maar ben niet bekend in de fjorden, kan ook zijn dat ik het verkeerd heb geschreven hoor
Ik ga er nu ook mee stoppen omdat ik haar daardoor niet goed kan rijden, en ze ook niet erg voorwaarts is. Sjolvir schreef:kventin!
wammesje schreef:Ik heb met Wammes in Heinenoord op stal gestaan! ik weet nog dat hij geboren werd, hij is vrij snel verkocht aan een stel wie weer uitelkaar gingen, dus toen werd hij weer verkocht.
Mijn vriendin haar veulen heeft een winter een hengst veulen erbij gehad, ze stonden toen met zijn drieen. ik zal vragen of ze nog een foto heefthet was een heel mooi veulen, erg braaf
lovepardoes schreef:hallo,
Leuk paard hoor!!
Vind je het niet lastig dat je zo lang bent?? Ik verzorg nu ook een haflinger maar ik kan echt niet met die lange benen van mij overwegIk ga er nu ook mee stoppen omdat ik haar daardoor niet goed kan rijden, en ze ook niet erg voorwaarts is.
Groetjes
ha ha bij de hengstenhouder waar kventin toen stond. Pijnenburg
wij hebben een halfbroer van hem op stal Sjerter. zijn moeder is het voorjaar overleden
helaas, was een hele mooie merrie. je kan ook altijd Anja de fokker bellen hoor, vindt ze vast leuk als ze weet waar hij nu is. en ze heeft vast ook foto's. voor meer info kun je me altijd pb en