Diana @ Zadelmak maken bij Jeroen v. Bokhoven.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Safiera

Re: Diana @ Zadelmak maken bij Jeroen v. Bokhoven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 19:30

Ziet er goed uit joh! Super voor de eerste paar keer, vooral dat "los" opstijgen, doe ik je nog niet na met Wal. Waar is dat ergens? Heeft v. Bokhoven ook een site? Vast wel, maar ben nu te lui om te zoeken Bloos Ik vraag me trouwens bij het zien van de foto's een ding af; Gaat hij er ook aan de andere kant op hangen? Ik heb dat bij Wallie wel altijd gedaan, of zijn daar gewoon geen foto's van? Knap paardje, vooral dat hij zich niks aantrekt van het vuurwerk! Waldi is al onrustig als er jagers zijn, laat staan vuurwerk; toen leek hij wel weer helemaal "groen"!

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 19:37

Safiera schreef:
Ziet er goed uit joh! Super voor de eerste paar keer, vooral dat "los" opstijgen, doe ik je nog niet na met Wal. Waar is dat ergens? Heeft v. Bokhoven ook een site? Vast wel, maar ben nu te lui om te zoeken Bloos Ik vraag me trouwens bij het zien van de foto's een ding af; Gaat hij er ook aan de andere kant op hangen? Ik heb dat bij Wallie wel altijd gedaan, of zijn daar gewoon geen foto's van? Knap paardje, vooral dat hij zich niks aantrekt van het vuurwerk! Waldi is al onrustig als er jagers zijn, laat staan vuurwerk; toen leek hij wel weer helemaal "groen"!

Bedankt Lachen !
Hij heeft volgends mij geen site (ik heb hem nog niet gevonden iig Clown ). Diana staat nu in Nieuwendijk bij de lusthoeve, daar heeft hij nog een paar paarden in training staan. Ook werkt hij op een stal in Tereringen Lachen.
Hij heeft er niet op gehangen aan de andere kant Lachen, zal hem vragen of hij dat ook mee kan pakken in de training.
Laatst bijgewerkt door Shattered op 31-12-07 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 19:50

3Hearts schreef:
Safiera schreef:

Bedankt Lachen !
Hij heeft volgends mij geen site (ik heb hem nog niet gevonden iig Clown ). Diana staat nu in Nieuwendijk bij de lusthoeve, daar heeft hij nog een paar paarden in training staan. Ook werkt hij op een stal in Werkendam dacht ik Lachen.
Hij heeft er niet op gehangen aan de andere kant Lachen, zal hem vragen of hij dat ook mee kan pakken in de training.

HIj werkt bij Frenk Jespers in Teteringen en heeft zover ik weet geen website hoor!

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-07 19:52

Tooske schreef:
3Hearts schreef:
Bedankt Lachen !
Hij heeft volgends mij geen site (ik heb hem nog niet gevonden iig Clown ). Diana staat nu in Nieuwendijk bij de lusthoeve, daar heeft hij nog een paar paarden in training staan. Ook werkt hij op een stal in Teteringen dacht ik Lachen.

HIj werkt bij Frenk Jespers in Teteringen en heeft zover ik weet geen website hoor!

Haha, bedankt ! Haha!
Het was dus teteringen Clown, Ik heb echt geen geheugen Ach gut