En wat een leuk setje heb jij voor pipi! Gaaf haha.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

merrieveulen schreef:super weer eline! echte toppertjes, deze combinatie... lijkt me wel lastig, wie moeten ze nu achterna? Anky of jeroen?

Eliine schreef:merrieveulen schreef:super weer eline! echte toppertjes, deze combinatie... lijkt me wel lastig, wie moeten ze nu achterna? Anky of jeroen?
whihi gewoon allebei natuurlijk

. sanne_shet schreef:Knappe Pipi!!! Netzoals alle shetjes van jouw!
Ziet er super uit, je zusje rijd netjes(Naamgenootje!!)
Springt Sanne ook met Pipi officieel?
(Concurentje!!!)
Eerst nog even op de breedte trainen, want offciële parcoursen worden vaak vrij breed gebouwd en dat is nog niet Pippi's sterkste puntpolly_hvj schreef:wat een supersetje:O
zou ik mogen vragen waar en voor hoeveel je het hebt gekocht?

Gipsylover schreef:Ik zat echt te genieten! Heerlijke combi!
En dat nieuwe setjee, geweldig! Ze moet niet té snel gaan groeien hoor!
Haha nouja ze is nu 12, dus wat dat betreft heeft ze al erg veel mazzel dat ze er nog steeds op past. We zien het wel, voorlopig past ze er nog op 
Jolliegirl schreef:wat een heerlijke foto's
Alleen dat zadle moet écht wat naar achteren, zorg ervoor dat het achter het schouderblad zit, het schouderblad kan niet virj genoeg bewegen omdat de boom er nu tegenaan drukt.
ga zo door
Jolliegirl schreef:nee, het zadel ligt overduidelijk echt op het schouderblad...
ga maar eens voelen, ene trk een been naar voren en achter...
echt het kan wel 5/10 cm naar achteren.
het vertekend snel bij deze kleine diertjes
Zal er volgende keer (nog) beter op letten.. maar denk echt dat het door de vacht nu vertekend, ik stond er namelijk met mn neus bovenop.