Ziet er echt supergoed uit!!
Ze loopt al lekker ontspannen bij je!!
En dat terwijl je er pas 2 maanden op rijdt, goed hoor!
.Kan alleen nog maar beter worden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

barbara28 schreef:hee daar hebben we Ayla van Mira, ziet er leuk uit, jullie zijn een leuke combi!
myraaaa schreef:barbara28 schreef:hee daar hebben we Ayla van Mira, ziet er leuk uit, jullie zijn een leuke combi!
Hey barbara, haha ik kom jouw ook overal tegen..... internetwereldje is klein hihi![]()
Groetjes Myra
Ayla ziet er goed uit! barbara28 schreef:hee daar hebben we Ayla van Mira, ziet er leuk uit, jullie zijn een leuke combi!

myraaaa schreef:Hey Melis, Leuke foto's hoor.... kan ze lekker draven he....
Groetjes Myra

Astor schreef:barbara28 schreef:hee daar hebben we Ayla van Mira, ziet er leuk uit, jullie zijn een leuke combi!

, k vind jullie wel een schattige combinatie hoor

Napaluna_My schreef:Een uitrijdeken zou ik alleen gebruiken als je haar instapt, en bij een klein drafje en daarna meteen afdoen. verder ziet t er netjesz uit hoor!!
(ik ben de eigenaar)
) en opzich hoef je zo'n deken heus niet hele tijd op te houden met het rijden... maar zo hard aan het werk waren ze nou ook weer niet.... dus veel schade richt dat heus niet aan ook
Maar goed.... maakt verder ook niet uit maar dacht reageer toch even nog
barbara28 schreef:hee daar hebben we Ayla van Mira, ziet er leuk uit, jullie zijn een leuke combi!
Ayla ziet er goed uit![/quote]

terorita schreef:ik denk ik ken dit peerd![]()
das ons buurpaard, van myra..
ziet d'r goed uit hoor melis

terorita schreef:word idd wel hoogtijd myra![]()
woensdagmorgen???

)
Dit was de 1e wedstrijd van Ayla en mij (augustus 2008)... was er wel afgegooid (madam vond alles eng op het buitenterrein daar... en bokte mij zonder pardon ernaast...). Maar mocht de pret niet drukken we hebben doorgezet.... de 1e winstpunten zijn inmiddels binnen