Cleo en Maiko @ training Z2 inclusief filmpjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Nicky

Re: Cleo en Maiko @ training Z2 inclusief filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 23:09

Hey Cleo,

Maiko is echt een knapperd hoor. Lovers Die wissels zien er gewoon fijn uit, fijn dat ie het op S&T ook weer doet.
Hij moet een keer met Talisha gaan praten over hoe netjes hij die wissels springt. Clown Tong uitsteken

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-07 13:55

_Nicky schreef:
Hey Cleo,

Maiko is echt een knapperd hoor. Lovers Die wissels zien er gewoon fijn uit, fijn dat ie het op S&T ook weer doet.
Hij moet een keer met Talisha gaan praten over hoe netjes hij die wissels springt. Clown Tong uitsteken

Dankje Haha! Afentoe doet Maik zelfs iets te makkelijk over de wissels, dan moet ik ze echt in wat moeilijkere oefeningen inbouwen om er uitdaging in te houden voor hem, anders springtie ze meer op de manier van: hup, hup, oh je wil een wissels nou hier heb je er 1 en weer verder hup, hup Clown

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 18:25

Ziet er goed uit!

Maar mis net iets meer reactie, in de draf ben je daardoor best onrustig met je been/lichaam. Iets meer drang naar voren zodat je rustig kan zitten en iets om tegen te houden hebt om mee te werken.

Fijn dat je idd nu juiste bit hebt gevonden, scheelt zoveel...

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-07 18:30

QuijoSavan schreef:
Ziet er goed uit!

Maar mis net iets meer reactie, in de draf ben je daardoor best onrustig met je been/lichaam. Iets meer drang naar voren zodat je rustig kan zitten en iets om tegen te houden hebt om mee te werken.

Fijn dat je idd nu juiste bit hebt gevonden, scheelt zoveel...

Ik heb nou eenmaal geen rustige zit, ik heb hier alles aan gedaan. Maiko is nu heel fijn aan mijn been en hij is soms zelfs te actief, dan moet ik hem echt even terug zetten. Ik kan wel heel stil zitten maar dan gaat het alleen maar slechter omdat ik in plaats van ontspan alleen meer gespannen ga zitten. Ik kan nu fijn ontspannen rijden en ondanks dat mijn benen iets wiebelen raak ik hem met mijn spoor niet. En als Maikie niet genoeg zou reageren zou ik geen wissels op de 2 kunnen rijden!

Samanthaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 23:26

cool die foto's en die filmpjes..
Knap hoor .. niks op aan te merken:D

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 23:34

Mooi paard, goede bewegingen, het zou voor mij allemaal net wat meer bergop mogen, dan komt ie nog meer tot zijn recht.