Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

iSaBeLL schreef:Maar over de beenbescherming, ze zijn niet te groot op de foto's lijkt dat nogal zo maar in het echt is dat echt niet zo.

iSaBeLL schreef:Haha ja we kunnen gewoon niet zonder naar onze mooie hafs te kijken
Maar over de beenbescherming, ze zijn niet te groot op de foto's lijkt dat nogal zo maar in het echt is dat echt niet zo.
en verder over of ik het wel of niet gebruik daar ga ik niet op in dat is gewoon mijn eigen keus.
Bedankt voor de leuke complimentjes en tips
Sok schreef:iSaBeLL schreef:Haha ja we kunnen gewoon niet zonder naar onze mooie hafs te kijken
Maar over de beenbescherming, ze zijn niet te groot op de foto's lijkt dat nogal zo maar in het echt is dat echt niet zo.
en verder over of ik het wel of niet gebruik daar ga ik niet op in dat is gewoon mijn eigen keus.
Bedankt voor de leuke complimentjes en tips
Zo! Dat komt dankbaar over zeg!![]()
Mensen zullen je nog eens vaker goed bedoeld commentaar of tips geven...

I'm sorry
Joscaa schreef:Ziet er goed uit Janise, maar je moet soms wel wat rechterop zitten

Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Sok schreef:Ah okee! Dat verklaart een hoop! Met springen is wat bescherming altijd wel fijn!
Wat betreft de achterhand en oprichting, klinkt goed, daar gaat ook tijd over! En om een pony zoals deze weer back to buissiness te krijgen helemaal!
Heb je ook veel gewicht in je handen? Mijn haflinger zocht namelijk altijd steun op mijn hand, met als gevolg dat ie wel mooi liep, maar niet op z'n eigen benen.. Dit idee krijg ik met Noortje ook heel erg. Je werkt op verschillende foto's terug met je hand, waarschijnlijk om reactie te krijgen of niet? Probeer zo zacht als je kunt te zijn. Reageert ze niet, mag je iets strenger zijn. Op een gegeven moment zul je merken dat ze reageert op de zachte hulp, en dat het niet nodig is om zo streng te zijn met je hand! Hetzelfde met een volte draaien. De eerste stap is kijken waar je heen wilt, reageert ze niet, draai je je hele lichaam mee. Nog niet? Dan haal je de teugel van haar hals af, en als laatste punt mag je pas druk zetten op die teugel! En dus niet de teugel naar je toe halen, of in sommige extreme gevallen zelfs over de hals halen. Ik ben van mening dat je met zo min mogelijk moeite, toch een hele hoop kunt bereiken! Ik zou zeggen, probeer het eens uit! Als jij licht in je hand bent, word je paardje ook steeds lichter in haar mond!Ik hoop dat je hier iets mee kunt!

en me instructie helpt me gelukkig ook daar heel veel mee en dan komt het op wedstrijd hopelijk helemaal goed
Laat je instructrice goed letten op het terugwerken! Ik denk dat je als je wat zachter in je hand word, jullie het nog een heel eind gaan schoppen samen!

Lobke_ schreef:hey meis
ziet er goed uit hoor!
jullie zijn echt een leuk team, heel veel suc6 met je concoursen vanaf 1 januari!
en tja je deken staat gewoon helemaal geweldig maar dat wist je al