Charlie @ work, rijden en tuig

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

irmalouise

Re: Charlie @ work, rijden en tuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 15:24

Wat een leuk paardje zeg. Lekker stevig. Ben verliefd Lachen.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 16:09

Bedankt voor de leuke reacties Tong uitsteken ik heb idd een hele zachte hand bij charlie Tong uitsteken hij is heel erg gevoelig.

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 13:03

GinnyBanshee schreef:
bedankt voor de leuke reacties Tong uitsteken wij gaan er hard aan werken Tong uitsteken en ja denk dat roselie gelijk heeft over de reden, maar in de binnenbak was het niet slim vond ik Tong uitsteken

het maakte eigenlijk niet uit. als danny niet et de kar achter hem ree en zoveel lawaai maakte was er niets aan de hand.

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 13:09

Nouja, is iig al fijn dat je toch geholpen wordt Tong uitsteken Vraag me alleen af (no offence hoor, gewoon een vraagje omdat ik weinig afweet van mennen, haha) waarom jullie elke keer persé met zijn menhoofdstel bezig gaan? Want het lijkt mij dat ie dat gewoon echt eng is, hij wordt hardstikke onzeker als hij je niet meer goed kan zien (volgens mij). Echt niet dat ik tegen oogkleppen ben hoor, maar vroeg het me gewoon, af, voorál omdat het in de bak of de paddock imo ook helemaal geen toegevoegde waarde heeft, toch?[/quote]
hij moet het op volgens danny, omdat hij het buiten ook moet dragen. hij regeert niet zo slecht laatste keer was hij perfect. het kwam doordat danny te dicht en te lawaaierig achter hem langs ging. en had de lijdsels verkeerdt. nu hebben we ze anders dus omdraaien kan hij niet meer. danny had gezegd dat ik ze door de ogen moest doen. maar eigenlijk moest ik ze lager doen zodat als hij wil omdraaien het touw achter zijn kont komt, als dat gebeurt kan hij geen rondjes draaien. en volgens henk was het levensgevaarlijk om ze bij een jonge paardje die het net doet door de ogen te doen. dus ja ben wel blij met henk.vanavond weer. nu maar hopen dat ginny foto's kan maken.en nogaals ik moet het ook leren hoor. henk zij dat het een perfecte pony was, alleen dat ik ook groen was met mennen dus het niet alleen mag doen. daarom komt henk vaker per week.

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-07 18:07

jef je moet [quote ] er voor doen en [/quote] er achter...
maar ja dat klopt. komt goed

orange1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 18:13

ik kan alleen maar zeggen;
WAUW

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-07 18:20

haha dankjewel Haha! hij was alleen niet zo braaf vandaag.. eigenwijs laten we zeggen Vork

lascolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 18:23

Wat een appart paardje! Haha! maar erg mooi om te zien!
ziet er netjes uit

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 18:24

haha ben benieuwd hoe die het gaat doen ginny en jef Knipoog

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 08:27

Hij ziet er goed uit Ginny!
Je ziet hem ook steeds mooier in de bespiering komen!

Alleen wat ik wel anders zou doen is de manier waarop jullie nu de leidsels bevestigen.
Als hij straks voor de wagen staat zitten ze aan het bovenste oog van je schoftje en "liggen" ze op zijn rug. Je hebt kans dat hij daar strakjes van gaat schrikken omdat het nu aan de zijkant van zijn lijf zit. Of is dat de volgende stap?
Wel heel leuk dat hij zo veelzijdig gaat worden straks.

Nooit kriebels om Banshee ook in te spannen? Volgens mij zou ze erg gaaf staan voor de wagen Ja

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 08:53

leuk paardje heb je, je ziet hem echt zijn best doen!

het valt wel op dat de buitenbak bij jullie er steeds prachtig bij ligt Vingers aflikken

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-07 10:55

ja Haha!
@ kelly: heb ik wel Tong uitsteken ik had haar al zelf beleerd een paar jaren geleden dus ik wil het idd weer oppakken en zeker met haar broertje zometeen Tong uitsteken

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 11:22

Wat een leuk paardje Haha!
Ik ben geloof ik verliefd. Ik ga hem van je stelen Cool
En die voorpluk Lovers geweldig!

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 11:26

Ook Charlie is een leuke paardje ,en wat een goed cap op dat zien we niet zo vaak bij jou Lachen Ga zo door wordt vast wel met jullie . Lachen

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 16:11

Kelly_Taco schreef:
Hij ziet er goed uit Ginny!
Je ziet hem ook steeds mooier in de bespiering komen!

Alleen wat ik wel anders zou doen is de manier waarop jullie nu de leidsels bevestigen.
Als hij straks voor de wagen staat zitten ze aan het bovenste oog van je schoftje en "liggen" ze op zijn rug. Je hebt kans dat hij daar strakjes van gaat schrikken omdat het nu aan de zijkant van zijn lijf zit. Of is dat de volgende stap?
Wel heel leuk dat hij zo veelzijdig gaat worden straks.

Nooit kriebels om Banshee ook in te spannen? Volgens mij zou ze erg gaaf staan voor de wagen Ja

we hadden de lijdsels eerst door het oogje, maar hij blijft alleen maar rondjes draaien daarmee. nu hebben we ze lager en kan hij dit niet meer doen.