. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
ik heb idd een hele zachte hand bij charlie
hij is heel erg gevoelig. GinnyBanshee schreef:bedankt voor de leuke reactieswij gaan er hard aan werken
en ja denk dat roselie gelijk heeft over de reden, maar in de binnenbak was het niet slim vond ik
Vraag me alleen af (no offence hoor, gewoon een vraagje omdat ik weinig afweet van mennen, haha) waarom jullie elke keer persé met zijn menhoofdstel bezig gaan? Want het lijkt mij dat ie dat gewoon echt eng is, hij wordt hardstikke onzeker als hij je niet meer goed kan zien (volgens mij). Echt niet dat ik tegen oogkleppen ben hoor, maar vroeg het me gewoon, af, voorál omdat het in de bak of de paddock imo ook helemaal geen toegevoegde waarde heeft, toch?[/quote]
hij was alleen niet zo braaf vandaag.. eigenwijs laten we zeggen
maar erg mooi om te zien!
ik had haar al zelf beleerd een paar jaren geleden dus ik wil het idd weer oppakken en zeker met haar broertje zometeen
geweldig!
Ga zo door wordt vast wel met jullie .
Kelly_Taco schreef:Hij ziet er goed uit Ginny!
Je ziet hem ook steeds mooier in de bespiering komen!
Alleen wat ik wel anders zou doen is de manier waarop jullie nu de leidsels bevestigen.
Als hij straks voor de wagen staat zitten ze aan het bovenste oog van je schoftje en "liggen" ze op zijn rug. Je hebt kans dat hij daar strakjes van gaat schrikken omdat het nu aan de zijkant van zijn lijf zit. Of is dat de volgende stap?
Wel heel leuk dat hij zo veelzijdig gaat worden straks.
Nooit kriebels om Banshee ook in te spannen? Volgens mij zou ze erg gaaf staan voor de wagen