Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Die klapgeit foto is leuk geworden, ook al kon je hem op dat moment waarschijnlijk wel iets aandoen 
Ik vind die Don Primaire ook een erg lekker ding!
edelweis1 schreef:Wat een mooie foto's weer!
Valar wordt ook steeds knapper, ik ben erg benieuwd naar jullie debuut! Wondersteen is ook een prachtig paard, die bles vind ik echt heel chique tonen.

sunnymay schreef:Jullie trainen hard en verdienen belonging. Op naar het nieuwe jaar om M2 te starten. Willen de oefeningen een beetje lukken Tabith? En hoe is het met jullie veulen?
Abrahams schreef:Dank je Jura! En dat ondanks hij stout was![]()
Vvalar staat er nu ook ja. Ze miste mij zoooooooooooo erg haha!
Hoe gaat het met jouw stal?
Jura schreef:Abrahams schreef:Dank je Jura! En dat ondanks hij stout was![]()
Vvalar staat er nu ook ja. Ze miste mij zoooooooooooo erg haha!
Hoe gaat het met jouw stal?
Nou het ziet er echt heel goed uit! Wat een ontzettend leuk paard is het geworden (was ie natuurlijk al, maar hij wordt steeds leuker).
Wat leuk zeg, rij je dan nog wel bij je vorige stal Vvalar, waar je toch ook een paard van de eigenaresse reed?
Ja super, het is echt heerlijk! Paarden staan lekker elke dag in de wei...
bertie schreef:edelweis1 schreef:Wat een mooie foto's weer!
Valar wordt ook steeds knapper, ik ben erg benieuwd naar jullie debuut! Wondersteen is ook een prachtig paard, die bles vind ik echt heel chique tonen.
Tja die bles..
Een Finse amazone rijdt GP op een halfbroer van Wonder uit dezelfde moeder.
Ze vond Wonder als veulen maar niks: veel teveel wit zei ze, en keek niet verder naar hem.