Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tulandro schreef:Mooi beest inderdaad, ik zou zelf een andere manier van aanbinden proberen, vooral bij een jong paard. Ik vind de slof ook redelijk strak zitten, laat zo'n beest zelf naar die nageeflijkheid zoeken, in plaats hem te dwingen naar zo'n houding.
Naomi_16 schreef:leert die sneller nageeflijk leren lopen
)

Naomi_16 schreef:ieder zo zijn eigenmanier vn aanpak... een paard kan e wel leren nageefelijk laten lopen je probeert je paard leren ontspannen te lopen plaats van gespannen en dat ben ik mijn eigenpaard aan het leren ... een paard kan alles leren soms uitzich zelf al das dan mooi mee genomen en ja anders moet je der hard voor trainen om het je paard nieuwe dingen aan te leren wat die totaal niet kan
gr.tjes
. Je bent goed bezig! En ik vind dat er niets mis mee is om de beugels te laten hangen. Dan worden ze gewoon dat er iets aan hun buik hangt
. 
GuentaneGodd schreef:Naomi_16 schreef:ieder zo zijn eigenmanier vn aanpak... een paard kan e wel leren nageefelijk laten lopen je probeert je paard leren ontspannen te lopen plaats van gespannen en dat ben ik mijn eigenpaard aan het leren ... een paard kan alles leren soms uitzich zelf al das dan mooi mee genomen en ja anders moet je der hard voor trainen om het je paard nieuwe dingen aan te leren wat die totaal niet kan
gr.tjes
Dan weet ik niet hoe jij een paard beleerd maar nageeflijkheid leer je een paard niet. Die moet vanzelf je hand opzoeken dat gebeurt op ten duur wel
En je eigen paard oogt best ontspannen hoor op de foto's uit je profiel, vind ik