Ik vind dat het er soms nogal allemaal krap uitziet, en op een foto loopt je pony lekker ontspannen en met de hals naar beneden en daar moet je wat proberen aan te werken. En dat van je handen wist ik niet, maar 'tis allesinds al veel beter. Nog veel plezier samen
Het ziet er netjes uit Marije. Let goed op je hakken (uitdrukken) en je tenen (naar binnen). Soms loopt hij een beetje diep, maar dat kunnen ook maar moment opnames zijn. Succes verder!
leuke foto's ze krijgt steeds meer ruimte in de hals en gaat steeds meer ontspannen lopen. vergeleken maar eerdere foto's je ziet dus duidelijk vooruit gang. verder gaat ze steeds beter haar rug gebruiken vind ik. en het setje vind ik natuurlijk ge-wel-dig maarja het is natuurlijk van mij geweest hahaha. voor de liefhebbers het is een pk set de kleur is limonade in het engels als ik het goed heb. (engels kan ik niet foutloos typen.)
Ik zie je reactie nu pas, ik bedoel nogal kort in de nek, 't zou beter zijn als je wat meer probeert te werken aan het vwnw te rijden. Dit is gewoon bedoelt als tip