Daphne & Rebbel [shet] @ dressuurwork..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

linneketeut

Re: Daphne & Rebbel [shet] @ dressuurwork..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 22:10

omg Verdrietig ik vind je toch wel erg te groot voor dat beestje.

Daar wil ik dus niet mee zeggen dat dat beestje dat niet aan kan! (voordat er weer van die op in vliegende mensen gaan reageren), maar gewoon dat het beeld er niet uit ziet! Je kunt bijna meelopen joh!

Maar ik moet zeggen dat hij wel mooi loopt, en vooral voor een shetlanderdoende, maar dat mag natuurlijk ook wel als er onderhand iemand zo groot als jij op zit.

Persoonlijk zou ik me doodschamen als ik op zo'n kleine pony reed Clown

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 22:26

En toch zie ik dit 1000 keer liever dan een meid van 14 die aan het crossen is en dan ook nog ze nodig moet springen. ( en daar nog trots op is ook)
Daphne heeft hem keurig aan het lopen, en net zoals de wel bekende Zorro hier op bokt, denk ik dat een shet, mits op deze manier gereden, er zeker geen last van heeft, al zal eens toch de stap naar een groter paard moeten komen.

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 22:29

Dit zal wel zeker weer een hele discussie zijn ?

Ik vind die 2 echt een nette combinatie !
Ze heeft hem echt netjes aan het lopen en hij neemt het allemaal heel erg goed op! Hij heeft er geen moeite mee en kan echt goed lopen voor een schet zeg.
Hij is erg leuk geschoren !

merrieveulen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 22:33

aerdenhout1 schreef:
En toch zie ik dit 1000 keer liever dan een meid van 14 die aan het crossen is en dan ook nog ze nodig moet springen. ( en daar nog trots op is ook)
Daphne heeft hem keurig aan het lopen, en net zoals de wel bekende Zorro hier op bokt, denk ik dat een shet, mits op deze manier gereden, er zeker geen last van heeft, al zal eens toch de stap naar een groter paard moeten komen.

hier ben ik het roerend mee eens! een mooie combinatie qua verhouding vind ik het niet, rijtechnisch kunnen een hoop shetbonkers er wat van leren. dier wordt tenminste wel serieus genomen in die zin.

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 00:24

Wat een leuke shet!
Vind de ruiter ook wat te lang worden. Clown

IvoIce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 13:07

Question, volgens mij begrijp jij mij weer verkeerd. Ik bedoelde alleen dat je niet de conclusie kon trekken dat Daphne (veel) te zwaar voor hem is, omdat hij op die foto van het halthouden zijn rug wegdrukt en niet op alle foto's zijn rug goed gebruikt.
Dat zit hem namelijk niet in Daphne, maar in hoever hij is qua 'opleiding'. Klinkt wat raar zo, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel Lachen

Linneketeut, te lang voor t plaatje is ze zeker, maar dat meelopen valt ook wel weer mee Clown

Aerdenhout, tis ook niet de bedoeling dat Daphne Reb intensief meerdere malen per week gaat trainen, ze rijdt Rebbel eens in de week bij (ze heeft zelf een paard ook nog), puur om hem dressuurmatig wat bij te spijkeren en vooral op de punten die ik moeilijk vind voor de wagen op te lossen.
M.i. vult dat elkaar mooi aan.

En natuurlijk, als ik een geschikt klein ruitertje vind ga ik daar uiteraard mee aan de gang, maar dat is helaas niet zo makkelijk als soms word gesuggereerd.

Verder bedankt allemaal Lachen

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 13:11

Wat een geweldig gezicht jullie samen !. Ga zo door !. Super knap en plezier voor TWEE. Dat is wel duidelijk. Go jij! Go jij!

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 17:47

wat eeen leuk beestje!!
heb zelf ook 2 verzorgshetties

Pop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 17:49

linneketeut schreef:
omg Verdrietig ik vind je toch wel erg te groot voor dat beestje.

Daar wil ik dus niet mee zeggen dat dat beestje dat niet aan kan! (voordat er weer van die op in vliegende mensen gaan reageren), maar gewoon dat het beeld er niet uit ziet! Je kunt bijna meelopen joh!

Maar ik moet zeggen dat hij wel mooi loopt, en vooral voor een shetlanderdoende, maar dat mag natuurlijk ook wel als er onderhand iemand zo groot als jij op zit.

Persoonlijk zou ik me doodschamen als ik op zo'n kleine pony reed Clown

AMEN Bloos

aam_mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 17:59

ziet er goed uit hoor!
Leuke shet!

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 18:13

aerdenhout1 schreef:

Muhaha, gewoon alle bei niet.

Daffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 21:54

@lodo: dank je wel, en wat andere ook zeggen wij gaan zeker door.

@polly_hvj: ja hij is zeker leuk Haha!

@Pop: dat is jou mening

@aam_mic: dank je

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 00:40

En ik vind het er gewoon leuk uitzien, 1 keer in de week even bijgespijkerd worden door iemand die net even wat meer kan is niets mis mee in mijn ogen, als je je pony kent leer je ook snel zijn grenzen kennen en met zeggen dat mijn shet bij groot en klein ook erg goed aangeeft wat die wel en niet ziet zitten, en als die je niet ziet zitten wow....bereidt je dan maar voor want dan ga je eraf Haha!
De halthouden foto lijkt mij eerder dat die wat hol staat omdat die zijn achterhand erachter in plaats van eronder heeft staan, wel logisch als hij zoals TS zegt moeite heeft met halthouden, zo staan er ook genoeg paarden van 1.70 bij die hier moeite mee hebben.

Neem voor het gemak maar aan dat Linneketeut ook weer aardig teut was toen ze hier reageerde Haha!