Rijden met slof?? Wat vinden jullie.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Re: Rijden met slof?? Wat vinden jullie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 13:22

Oei, dat vind ik wel eng klinken. In welk opzicht heeft het ding je gered? Bij gesteiger kan het soms levensgevaarlijke taferelen geven met zo'n ding...

KiWiKo

Re: Rijden met slof?? Wat vinden jullie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 13:28

Om "gevaarlijk" te zijn bij het steigeren hangt ie gewoonweg te los Lachen Lachen Maar als ik een Salvo alla (hoe heette dat ding van anki ook al weer waar laatst een filmpke van was) om mijn oren krijg (en die krijg ik regelmatig) dan krijg je zo een meneertje net even wat makkelijker in het gareel Lachen Althans voorkom je dat hij je buitenspel zet omdat de slof net dat punt begrenst Lachen

Nou ben ik in de regel wel snel genoeg om de neus naar mijn teen te brengen als ik het aan voel komen hoor Lachen maar ik ben ook wel eens te laat Lachen Lachen en daar ga je dan Lachen moet je het op gaan lossen, en als ik dan de slof er rechts, of links bijpak dan heb ik die stelling (ook al kan je dan niet van stelling spreken natuurlijk) weer en heb ik de "controle" weer terug. Lachen