dat kan echt niet hoor
hahaha.. maar ik zie je wel op stal..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat kan echt niet hoor
!sabrinaboer schreef:haha ja ik heb inderdaad gereden en het ging echt heel goed hij is echt heel braaf hij is een keertje gaan zitten en dat was het haha vrijdag weer en hopelijk heb min haar camera bij dan kan iedereen mee genieten
dan zal ik mn camera wel meenemen
hahaha
) maar is het niet fijner voor het paard als de beugels opgestoken worden? mij lijkt het alsof ze dan tegen zijn zij aan bonken? of lijkt dat alleen zo?
0ojannekeo0 schreef:Het dier heeft niet veel weg van een tuiger. Vanaf de foto's te zien mist hij een aantal elementen die belangrijk zijn voor een typisch tuigpaard. Als het nl echt een goede tuiger was geweest, was hij behouden voor de aangespannen sport.
Buiten dat, een leuk dier! Ik denk dat het wel verstandig is hulp te vragen met het longeren en rijden.

sabrinaboer schreef:0ojannekeo0 schreef:Het dier heeft niet veel weg van een tuiger. Vanaf de foto's te zien mist hij een aantal elementen die belangrijk zijn voor een typisch tuigpaard. Als het nl echt een goede tuiger was geweest, was hij behouden voor de aangespannen sport.
Buiten dat, een leuk dier! Ik denk dat het wel verstandig is hulp te vragen met het longeren en rijden.
dit paard zal wel degelijk in de aangespannen uitgebracht worden
hij heb al heel wat prijzen behaald het paard heefd inmiddels 2 jaar niets meer gedaan en is 4 weken terug gekocht door mijn baas
het is de bedoeling dat ik hem dressurmatig gaat loswerken zowel onder de man als aangespannen en aan de longe
hij zal het nieuwe jaar weer gaan starten
en wat mist hij dan als goed kwpn tp ?