Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chaelle schreef:Jammer dat ik alleen de laatste kan zien. Maar ik moet zeggen dat het een heel aantrekkelijk paard is, en wat heb jij een nette houding

Ik vind dat je een erg mooie houding ontwikkeld hebt, waar je zeer zeker trots op mag zijn.jaggie schreef:Enig puntje is, dat hij in de middengalop nog wat naar voren valt/rennerig lijkt, maar goed je rijdt hem ook pas net natuurlijk.
Erg leuke combi met je met hem.

Dus ik moet mijn weg nog te vinden om goed uit te zitten en dat ze niet té overijverig wilt lopen. Bedankt voor de tip en van je compliment!

Sarah_W schreef:Wauw! Echt een prachtbeest!![]()
Ik heb ff in je profiel gespiekt..en ik vind dat je 10x beter tot je recht komt op een paard, dan op een pony!!
Trouwens..wat houdt die actie precies in van Laurens?
Paard loopt al leuk, maar je ziet dat jullie nog niet helemaal gewend zijn. Bij de laatste foto loopt het paard niet tactzuiver voor zover ik zie, het voorbeen staat nog terwijl het achterbeen al weg is. Probeer haar goed op die achterhand te zetten, en haar haar passen goed te laten afwerken