cle0o_o0 schreef:Sorry, maar ik ben niet zo onder de indruk. Je paard komt erg vaak achter de loodlijn en je houding laat wel wat te wensen over. Verder vind ik zijn uitgestrekte draf er niet fijn uit zien, zijn achterhand is van de grond terwijl zijn voorbeen nog op de grond staat, op de andere uitgestrekte draf foto blijft zijn achterhand helemaal achter. Op de laatste foto moet zijn achterhand er véél verder onderspringen.
Ik durfde eigenlijk niet te reageren omdat ik dacht dat ik de enige was die er zo over dacht...
Denk dat je elkaar eerst wat beter moet leren kennen en wat lessen nemen voordat je start, deze foto's vind ik niet "Z-waardig". Begin in ieder geval met ruimte geven aan de voorkant en het bijhalen van de achterhand. Succes en ik hoop dat je idd veel zal leren van dit prachtige paard!

maar je hebt hem toch niet een paar weken? volgens mij heb je hem wel al langer niet dat k je bespioneert ofzo maar ik zag 30 september bij ons op de manege nog robert valstar ermee rijden ?? 

Wat een schitterend dier!