Talent "Any Moment" @ dressuur

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Talent "Any Moment" @ dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 19:58

in een woord.............. super!!!!

tis een jonkie.......... probeer iets meer ontspanning te krijgen door laag, over de rug te rijden Lachen

ik weet dat het heel lastig is omdat je het gevoel kan hebben dat die lengte in je teugels ook net even het vershcil kan betekenen tussen het wel of niet op het hek klappen......

Probeer op de volte, met die stelling de lengte laag buiging te vragen Lachen

maar nogmaals, vind het er heel, heel netjes uitzien!

sunnymay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 19:31

KiWiKo schreef:
in een woord.............. super!!!!

tis een jonkie.......... probeer iets meer ontspanning te krijgen door laag, over de rug te rijden Lachen

ik weet dat het heel lastig is omdat je het gevoel kan hebben dat die lengte in je teugels ook net even het vershcil kan betekenen tussen het wel of niet op het hek klappen......

Probeer op de volte, met die stelling de lengte laag buiging te vragen Lachen

maar nogmaals, vind het er heel, heel netjes uitzien!

Dank je voor je compliment! Bloos En bednakt voor je tips!

Ze was zeker in het begin gespannen. Dan is ze zeer voorwaarts en naarmate je een kwartiertje rijdt, wordt ze veel ontspannender en rustiger. Dan pas kan je eigenlijk met haar laag en rond willen rijden. We doen ons best om dit meteen te kunnen, maar dat heeft tijd en training nodig.

En idd, net even dat teugellengte verschil... En op een volte gaat dat zeker makkelijker. Je hebt dan meteen wat meer druk op buitenteugel, waardoor ze zich meer naar beneden laat volgen.

Blijf het lastig vinden hoor, want je wilt dat een jonkie eerst leert om op eigen benen te lopen en veel rechte lijnen laten lopen. Lengte in de hals leert krijgen... We trainen weer lekker verder en hoop over een tijdje een verbeterd topic te kunnen laten zien!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 19:44

Hee een halfzusje Haha! ik kan de foto's niet zien nu maar ik ben wel heel benieuwd Hyper! ! mijn el nino is vandaag nog kringkampioen geworden Haha! ! Armani is ook uit 2004 Knipoog

edit : ik heb de foto's gezien Haha! hele leuke pony Lachen ! ze lijkt wel meer op leandro ( ook een El nino Lachen ) dan op armani Lachen dit is mijn armani ;

Afbeelding

Heel veel succes met haar Lachen

xDiieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:00

Super mooie/luxe pony

Lijkt het zo of loopt de bak beetje zwaar :d

Kan ook wel zo lijken hoor Vork

sophiecondor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 15:03

Ziet er heel netjes uit, zeker voor een 3 jarige. Idd soms kropt ze zich soms wat op, maar dat komt vast helemaal goed!!

Wat voor zadel heb je, ziet er mooi uit en fijn:)