IK hou mijn linkerteugel te vast

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bucalouas

Re: IK hou mijn linkerteugel te vast

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:18

Zoals ik bij iemand anders ook al zei probeer je linkerhand een BEETJE niet teveel naar voren te houden zo kan je ook niet trekken enzo

Skwoesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 19:37

Bucalouas schreef:
Zoals ik bij iemand anders ook al zei probeer je linkerhand een BEETJE niet teveel naar voren te houden zo kan je ook niet trekken enzo

Dat is inderdaad al meerdere keren gezegd. Toch bedankt voor de tip.

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:40

Misschien houd je paard stiekem zn bit wel is vast links.. Dan is het niet zo gek dat jij terug gaat trekken.. had het natuurlijk ook met die fries van mij.. heb nu geleerd omdat zij links vasthoud.. dat ik rechts bij me houd.. en links vragen en loslaten..! En ze loopt nu helemaal ontspannen aan de teugel is mss een tip voor je
Succes!

Skwoesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-08 20:27

Angg schreef:
Misschien houd je paard stiekem zn bit wel is vast links.. Dan is het niet zo gek dat jij terug gaat trekken.. had het natuurlijk ook met die fries van mij.. heb nu geleerd omdat zij links vasthoud.. dat ik rechts bij me houd.. en links vragen en loslaten..! En ze loopt nu helemaal ontspannen aan de teugel is mss een tip voor je
Succes!

Ik denk dat het een cirkeltje is. Hij pakt vast, ik pak vast. Of andersom, ik pak vast, hij pakt ook vast. Maar wie er nu echt begint weet ik niet haha :S

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 00:03

Doet er ook helemaal niet toe, hij is onderhand vast wel scheef, en dat kun je pas oplossen door zelf recht te zijn Lachen Overweeg je alsnog om met gewichtjes of zo te oefenen of oefeningen te doen die je rechter maken?

Skwoesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-08 17:16

poes schreef:
Doet er ook helemaal niet toe, hij is onderhand vast wel scheef, en dat kun je pas oplossen door zelf recht te zijn Lachen Overweeg je alsnog om met gewichtjes of zo te oefenen of oefeningen te doen die je rechter maken?

Ik ga dat zeker eens proberen.