Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

KarinvdM schreef:Super hoor, gefeliciteerd.
Ik ben al een tijdje niet in Hardenberg geweest, maar ik zie dat ze de ring hebben omgedraaid. Staat het 'enge' juryhok nu aan de andere kant?

KarinvdM schreef:Dan hebben ze het gewoon omgedraaid. Op zich wel fijn. Er waren wel eens paarden die in de ring schrokken omdat er in de losrijbak een ander paard recht op hem af kwam galopperen.
Winston heeft even een dipje, maar we krabbelen momenteel weer op.

mait schreef:woh ziet er super uit!
wat schaart ie netjes bij het wijken zeg! 8 (op deze foto's) dik verdient!![]()
(ik heb een zwak voor zwarte paarden)

KarinvdM schreef:Heb je hem wel eens gezien dan?
We komen elkaar straks vast wel eens tegen, hoewel jij vast zo ongeveer naar het M gaat als wij L2 gaan starten.
Tiestoke schreef:Ja ik heb je al een aantal keren gezien in Exloo en in Zuidwolde en op de Pavo cup! Ja we komen elkaar inderdaad vast wel weer tegen
KarinvdM schreef:Tiestoke schreef:Ja ik heb je al een aantal keren gezien in Exloo en in Zuidwolde en op de Pavo cup! Ja we komen elkaar inderdaad vast wel weer tegen
Gil de volgende keer dan even, dan weet ik ook wie jij bent.

Ik zou wel bij middenstap net wat meer je handen rechtop zetten en naar voren plaatsen, maar je had er wel een 8 op dus wie weet zit ik er helemaal naast.
_karin_ schreef:Wat een punten, wat een paard!Ik zou wel bij middenstap net wat meer je handen rechtop zetten en naar voren plaatsen, maar je had er wel een 8 op dus wie weet zit ik er helemaal naast.

, maargoed die 213 punten heb je ook vast niet zomaar gehaald