en idd lekker hengst laten! Als hij er zelf gene last van heeft, waarom niet dan!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dankjewel!!!
 Dankjewel!!!                                                         

Solvej schreef:_Lot_:
Die van je profiel? Leuk beestje, ook zo'n lieve ogen en brede kaak
Dankjewel allemaal!
 , dat zullen ze dan wel van hun vader hebben
, dat zullen ze dan wel van hun vader hebben  .
.                                                         
Lotte1990 schreef:Jeeetje wat loopt jou paard spectaculair! Overbelast en overhaast hem niet hé! Dat zou zonde zijn.. (Omdat je zelf al zegt dat hij er nog wel veel moeite mee heeft..)

Komt zeker goed met jullie
 Komt zeker goed met jullie  Houd je Versace wel gewoon? Of gaat hij ook weg als je op een bepaald niveau zit?
 Houd je Versace wel gewoon? Of gaat hij ook weg als je op een bepaald niveau zit?                                                         
Biertabje schreef:fijn beestje...misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat zit er verder nog achter?

We hebben ook onze momenten van miscommunicatie. Maar als ik tevreden ben over iets stop ik altijd even om hem goed te belonen en begin weer met iets anders. Moet zeggen dat hij zo heel erg snel leert en ook echt zijn best voor me wilt doen. Dat maakt het wel wat makkelijker
 We hebben ook onze momenten van miscommunicatie. Maar als ik tevreden ben over iets stop ik altijd even om hem goed te belonen en begin weer met iets anders. Moet zeggen dat hij zo heel erg snel leert en ook echt zijn best voor me wilt doen. Dat maakt het wel wat makkelijker 
 Rechtrichten en balans vind ik een van de voornaamste punten en ben daar elke dag hard mee bezig. Na zijn blessure heeft het een tijdje geduurt voor dat weer in orde was maar op het moment vind ik hem aan beide zijde hetzelfde.
 Rechtrichten en balans vind ik een van de voornaamste punten en ben daar elke dag hard mee bezig. Na zijn blessure heeft het een tijdje geduurt voor dat weer in orde was maar op het moment vind ik hem aan beide zijde hetzelfde. 
 hihi! De bedoeling is hem gewoon te houden. Dat hebben we ook met zijn fokker afgesproken. Die komt ook nog altijd zo nu en dan naar hem kijken. Maar er kan zich natuurlijk altijd iets voordoen. De komende jaren blijft hij iig hier bij mij
 hihi! De bedoeling is hem gewoon te houden. Dat hebben we ook met zijn fokker afgesproken. Die komt ook nog altijd zo nu en dan naar hem kijken. Maar er kan zich natuurlijk altijd iets voordoen. De komende jaren blijft hij iig hier bij mij  

!
 !                                                         

Jullie gaan het ver brengen! En kunnen wij weer kwijlen achter de pc
 Jullie gaan het ver brengen! En kunnen wij weer kwijlen achter de pc  

Hele leuke opmerkingen!
 Hele leuke opmerkingen!  

. Heb je je bitloos rijden eigenlijk nog doorgezet, of was het gewoon voor een keertje?
. Heb je je bitloos rijden eigenlijk nog doorgezet, of was het gewoon voor een keertje?                                                         

)
 )                                                          !!!
!!!                                                          Een erg mooie hals en mooi beenwerk
 Een erg mooie hals en mooi beenwerk 
 ga zo door
 ga zo door  
                                                         Solvej schreef:De bak was helemaal niet fijn door al die regen gister en hij is lang nog niet sterk genoeg om zichzelf constant én op 't achterbeen te blijven dragen, gesloten te blijven én spectaculair te blijven dus na een paar passen 'showen' viel hij uit elkaar of werd iets te enthousiast waardoor ik het zelf niet meer geregeld kreeg. Maar dat vind ik helemaal niet erg. Hij is pas 5, heeft er lang uitgelegen en we zijn nu pas weer een tijdje echt aan het werk. Het is nog niet wat het zijn moet maar daarvoor is het een trainingen ik weet nu iig wel dat hij het in zich heeft.