Bijou le Cheval Unique - Training

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tumba

Re: Bijou le Cheval Unique - Training

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:20

Mooie haf!
Ga zo door het ziet er mooi uit.

classeygurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:28

Het beeld vanaf deze foto's vind ik niet erg fijn, ik heb wel betere foto's van jullie gezien.

Probeer er erg om te denken dat je haar goed van achter naar voren blijft rijden.
Je steekt nu je benen erg af en zet je hand vast, daardoor kan ze nooit mooi met haar achterhand eronder komen.

Iedereen heeft wel eens een mindere dag maar denk erom dat dingen er niet langzaam insluipen.

Succes samen!

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 13:33

leuke haf heb je!
ziet er netjes uit!

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 14:11

Ga met de rest mee, hij laat niet fijn los en jij houd vast, in je vorige topic zei je ook al dat je normaal anders rijd, maar ik zie precies hetzelfde beeld, te strak van voor.
Zwaar in de hand etc, maak dr lekker los met overgangetjes en veel schakelingetjes, en houd vooral niet te veel vast want dan gaat ze alleen maar terughangen, en krijg je dit effect
Succes ermee

love_Alegria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 14:14

Mooi beestje, je vraagt wel heel erg veel stelling naar binnen waardoor hij echt niet mooier gaat lopen, het gaat allemaal een beetje gespannen.
verder heb je een mooi paard Haha!

joske_vuran

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:49

Leuke haflinger Lachen Jullie zijn een leuke combinatie!

Tips:
- probeer je handen meer voorop gesteld te houden, het lijkt zo alsof je heel wat gewicht in je handen hebt.
- probeer door veel tempowisselingen je paard meer op de achterhand te krijgen.
- probeer je benen er meer aan te houden. Nu steek je ze nogal ver naar voren af, waardoor je geen goed contact houdt met je paard. Als je ze verder naar achter laat liggen zal ze ook meer van achter uit gaan lopen en een betere aanleuning krijgen Lachen

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:01

Roosje_ schreef:
Hmm, ik vind het eerlijk gezegt totaal geen fijn beeld!
En dan kan het paardje wel leuk zijn, en de rijbroek mooi, maar daar gaat het toch niet echt om? Huilen van het lachen
Ze valt erg op de voorhand naar mijn mening. En moe of niet moe, je pony in de wegzitten met je hand & zit terwijl ze loslaat in de kaken is gewoon niet fijn en eerlijk tegenover de pony!
Probeer mee te zijn met je handen, zelf wat meer ontspannen te gaan zitten, en veel overgangen te rijden waardoor ze meer op de achterhand komt.

Succes verder Lachen

Hier ben ik het mee eens. Sorry.

Als je moe bent, misschien die dag niet rijden.

Voor de rest vind ik het een heel mooi paard!!