Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haffilover schreef:Prachtig! Ik rij zelf meestal ook zonder zadel maar wel met een bitje (zo ongeveer het vriendelijkste bit dat er is), Het is jammer dat ik er de tijd niet voor heb om mijn haflinger dit te leren. Maar ik rij verder ook vaak met een halster maar ik zie dat jullie zelf een soort van neusriemen maken? Ziet er allemaal heel vriendelijk en respectvol uit, En het vertrouwen van de paarden blijkt ook uit het feit dat jullie er beiden op kunnen gaan staan als ze op de grond liggen. Prachtig gewoon! Ik zou maar snel aan dat boek beginnen want ik denk dat je er miljonair mee kunt worden
![]()
.
Lizzle schreef:Ik vind jullie zo ontzettend gaaf met de paarden omgaan! De kennis en vaardigheid straalt van de filmpjes af, en vooral het enthousiasme van jullie en de paardjes is fijn om te zien.
@ Muiske: Heb je dit zelf je paarden aangeleerd, onder begeleiding van iemand, of gebaseerd op theoriën van bijvoorbeeld Parelli of Roberts?
Ik word er jaloers van haha, voor zulke dingen zou een écht leerschool-achtig iets moeten zijn.

. Ik vind het werkelijk fantastisch, gewoon omdat je ziet dat je het met vertrouwen voor elkaar krijgt en niet met dwingen en schreeuwen. Nu vraag ik me eigenlijk af hoe ik jou/jullie rijstijl eigenlijk mag noemen, hahaha. Want ik zie dat je western rijd en toch dressuur dingetjes tussendoor. Nou voltige hier en daar
. Dat zie je niet vaak zulke combinaties.briitje schreef:Wooooooooooooooow, zal natuurlijk niet veel anders dan anderen hier zeggen, haha. Ik vind het werkelijk fantastisch, gewoon omdat je ziet dat je het met vertrouwen voor elkaar krijgt en niet met dwingen en schreeuwen. Nu vraag ik me eigenlijk af hoe ik jou/jullie rijstijl eigenlijk mag noemen, hahaha. Want ik zie dat je western rijd en toch dressuur dingetjes tussendoor. Nou voltige hier en daar
. Dat zie je niet vaak zulke combinaties.
Nou had graag op bezoek gekomen en me ogen uitgekeken, hahaha.
Groetjes Britt
): heerlijk om te zien zeg! Je paarden beleven er zo te zien net zoveel plezier aan als jij
. Super!
Doe zo verder!