Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ben benieuwd of die mag blijven

Biertabje schreef:stoer!! dus die politiepaardjes gaan ook op crosstraining?
bij ons op stal is er net eentje op proef naar de bereden politieben benieuwd of die mag blijven
Hannanas schreef:Wauw toppie zeg, wat heb jij een geluk dat je op zo'n jonge leeftijd en met een "paarden-achtergrond" bij de bereden politie/ KLPD terecht bent gekomen zeg!
Wat voor opleiding heb je hiervoor gedaan? 4?
Wil je ook echt in Arnhem blijven, zoals hun dan dat geregeld hebben met 2 paarden of zie je het liever zoals diverse andere regio's / de klpd het geregeld heeft?
Heel veel succes nog!
lovesjolly25 schreef:hoi hoi
gave foto's hoor
maar ben altijd bang dat een paard iets oploopt met dat.
groetjes marsha
maras schreef:Mooie foto's hoor en ik vind het knap hoge en moeilijke sprongen voor iemand die niet eens een samengestelde wedstrijd ambitie heeft
Maar weet je wat mij doodeng lijkt aan het beroep Bereden Politie: dat je tijdens je werk waar je tussen de opgeschoten supporters of wat dan ook rijdt, en dan van je paard afvalt zodat je onbeschermd op de grond ligt, dan ben je toch meteen een ideaal doelwit?
Verder wens ik je heel veel succes tijdens de opleiding, je zit mooi op je paard en je bent 1 van de weinige slanke politie agenten die ik tegenwoordig nog zie
) ps tijdens de opleiding val je wel af drie paarden per dag rijden is niet niks. 

maar hee daarvoor is het oefenen