Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suusje92 schreef:Mooie pony, maar je meot de teugels in eht vervolg wat korter doen je handen meoten voor eht zadel zitten en erboven neit er op(Dit lijkt misschien zo maar zo ziet het er uit op de foto's)
Ezumii schreef:Gelukkig maar dat een aansnoerneusriem niet gemaakt is om aan te snoeren, geen enkele neusriem overigens.
En jammer dat je sarcasme niet begrijpt..
joy76 schreef:Suusje92 schreef:Mooie pony, maar je meot de teugels in eht vervolg wat korter doen je handen meoten voor eht zadel zitten en erboven neit er op(Dit lijkt misschien zo maar zo ziet het er uit op de foto's)
Ik mag toch hopen dat je in het dagelijks leven je zinnen iets anders uitspreekt als je probeert iemand iets uit te leggen...
tita schreef:Ik vind het persoonlijk nogal triest dat mensen zich beter voor doen als ze daadwerkelijk zijn.
Je kunt je paard wel een traver aanleren maar zolang je geen M start, kun je dus ook niet zeggen dat je M bent.
Sterker nog je schijnt pas te zeggen dat je M bent als je dus winst hebt gehaald.
Met deze misleidende titel hoop je gewoon op veel reacties en die krijg je.
Commentaar je zit is beroerd en je mag je handen meer dragen.
Pony loopt op de voorhand en ik zie dat ie zijn achterhand niet draagt.
Hebben we het dus niet eens over de juiste oprichting..maar ja kan ik ook nog niet van je verwachten.
De foto's geven net een B-prestatie weer sorry maar loop niet voortaan op te scheppen
Wel geen gaaf dekje (maar dat heeft niks met rijden te maken)
amen
tita schreef:Ik vind het persoonlijk nogal triest dat mensen zich beter voor doen als ze daadwerkelijk zijn.
Je kunt je paard wel een traver aanleren maar zolang je geen M start, kun je dus ook niet zeggen dat je M bent.
Sterker nog je schijnt pas te zeggen dat je M bent als je dus winst hebt gehaald.
Met deze misleidende titel hoop je gewoon op veel reacties en die krijg je.
Commentaar je zit is beroerd en je mag je handen meer dragen.
Pony loopt op de voorhand en ik zie dat ie zijn achterhand niet draagt.
Hebben we het dus niet eens over de juiste oprichting..maar ja kan ik ook nog niet van je verwachten.
De foto's geven net een B-prestatie weer sorry maar loop niet voortaan op te scheppen
Wel geen gaaf dekje (maar dat heeft niks met rijden te maken)
amen