Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
als ze op een hoog niveau traint. en volgen mij ook wel les volgt. zal de pony moeilijk gaan ademen als de neusriem de luchtwegen in de weg zou zitten 
Vind hem héél erg leuk, maar pas op dat je hem niet teveel op de voorhand rijdt, want ik zie hem op een aantal draffoto's wat naar voren kukelen (zie voorbenen die grotere pas maken dan achterbenen).
Dus kan ook nog niet echt.. Haha.
Als je Z1 in je titel zet, verwacht ik toch wel een paar dat mínstens 2 Z-oefeningen met de juiste oprichting kan laten zien.

Suusje92 schreef:Mooie pony, maar je meot de teugels in eht vervolg wat korter doen je handen meoten voor eht zadel zitten en erboven neit er op(Dit lijkt misschien zo maar zo ziet het er uit op de foto's)
!
Flink trainen samen dan komt dat vast wel goed ! 
Dat vertekent ook al gauw de werkelijkheid
(heb ik als amateurfotograaf meer dan genoeg ervaring mee
)
Ezumii schreef:Gelukkig maar dat een aansnoerneusriem niet gemaakt is om aan te snoeren, geen enkele neusriem overigens.
En jammer dat je sarcasme niet begrijpt..
joy76 schreef:Suusje92 schreef:Mooie pony, maar je meot de teugels in eht vervolg wat korter doen je handen meoten voor eht zadel zitten en erboven neit er op(Dit lijkt misschien zo maar zo ziet het er uit op de foto's)
Ik mag toch hopen dat je in het dagelijks leven je zinnen iets anders uitspreekt als je probeert iemand iets uit te leggen...
Nu loopt hij er netjes op hoor maar het is nog niet goed om nu al aan de oprichting enzo te werken omdat het dan (bovenaan) nog moeilijker is om hem er doorheen te rijden. tita schreef:Ik vind het persoonlijk nogal triest dat mensen zich beter voor doen als ze daadwerkelijk zijn.
Je kunt je paard wel een traver aanleren maar zolang je geen M start, kun je dus ook niet zeggen dat je M bent.
Sterker nog je schijnt pas te zeggen dat je M bent als je dus winst hebt gehaald.
Met deze misleidende titel hoop je gewoon op veel reacties en die krijg je.
Commentaar je zit is beroerd en je mag je handen meer dragen.
Pony loopt op de voorhand en ik zie dat ie zijn achterhand niet draagt.
Hebben we het dus niet eens over de juiste oprichting..maar ja kan ik ook nog niet van je verwachten.
De foto's geven net een B-prestatie weer sorry maar loop niet voortaan op te scheppen
Wel geen gaaf dekje (maar dat heeft niks met rijden te maken)
amen
tita schreef:Ik vind het persoonlijk nogal triest dat mensen zich beter voor doen als ze daadwerkelijk zijn.
Je kunt je paard wel een traver aanleren maar zolang je geen M start, kun je dus ook niet zeggen dat je M bent.
Sterker nog je schijnt pas te zeggen dat je M bent als je dus winst hebt gehaald.
Met deze misleidende titel hoop je gewoon op veel reacties en die krijg je.
Commentaar je zit is beroerd en je mag je handen meer dragen.
Pony loopt op de voorhand en ik zie dat ie zijn achterhand niet draagt.
Hebben we het dus niet eens over de juiste oprichting..maar ja kan ik ook nog niet van je verwachten.
De foto's geven net een B-prestatie weer sorry maar loop niet voortaan op te scheppen
Wel geen gaaf dekje (maar dat heeft niks met rijden te maken)
amen