Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kroketje schreef:hoi
leuke hengst, k vind het erg mooi maar is niet handig als je hem niet goed kent om dan zonder cap te gaan rijden vind het zelfs een beetje dom maar dat z al wel aan mij liggen..... succes verder...wel leuk dat je dr op mag rijden
gr kroketje
) maras schreef:Jeetje dit is wel de droom van iedere paardenliefhebber en het toppunt van een bloedmooi dier. Je zult zo'n paard in je bezit hebben, prachtig hoor !
jiehaaa schreef:Prachtig dier, goede leermeester zo te zien. Mag je hem vaker rijden?
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar ik vind die frontriem echt afschuwelijk, ik zie veel liever een "gewone", dan zie ik meer van het mooie arabierenhoofd.
Eerst had ze er ook nog een brede neusriem bij, maar dat was geen gezicht op zo'n klein hoofdje
Nu, met de smalle neusriem, zijn de meningen zeer verdeeld
(weet het niet zeker, maar volgens mij begint ze zelf ook weer te twijfelen) 
lovelucky schreef:maras schreef:Jeetje dit is wel de droom van iedere paardenliefhebber en het toppunt van een bloedmooi dier. Je zult zo'n paard in je bezit hebben, prachtig hoor !
Hihi, als marian dat leest glundert ze vast van oor tot oor
Paulien,ik denk dat we daar maar is een pol van moeten maken........twijfel..
Ben ganz benieuwd
LiNdA1986 schreef:Zo dat is nog eens een leuke ervaring!
garny95 schreef:LiNdA1986 schreef:Zo dat is nog eens een leuke ervaring!
inspiratie genoeg om met je eigen paard door te trainen volgens mij
magli schreef:Prachtig paard! Dat noem ik nu eens een mooi arabier! Echt prachtig, juist opletten dat je je hand niet over de schouder "trekt" maar heb eerder naar binnen brengt. Magali
Maar kun je misschien vertellen op welke foto ik kan zien dat ik dat doe, dan snap ik iets beter wat je bedoelt denk ik 
wat een mooi paard!!!
Hij is echt een super voorbeeld voor alle arabieren in de sport
En heeft volgens mij nog veel meer in zijn mars dan de Z!!!