Veal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Veal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:49

Veilig schoeisel en een cap lijken me verstandig, mag ik vragen waarom je die niet gebruikt? Ja, ik weet dat het je eigen verantwoordelijkheid is, maar ik vraag me toch gewoon af waarom Lachen (Zonder je te willen aanvallen hoor Haha! )

Je paard loopt veel achter de loodlijn, of loopt op sommige foto's tegen de hand. Je mag je handen ook iets meer dragen en wat meer naar je hand toerijden, wat meer been geven, om te voorkomen dat hij achter de loodlijn wegkruipt. Je zet nu je handen nl. wat vast lijkt het, waardoor je paard dus eigenlijk niet echt veel keuze heeft en wel in een krulletje lijkt te moeten lopen. Omdat hij volgens mij niet echt goed voor het been is loopt hij nu achter de loodlijn en kruipt misschien zelfs wel achter de teugel (ik dacht ergens te lezen dat je met wat losse teugels reed?).
Soms mogen je tenen wat meer naar binnen en je hakken wat meer uitdrukken wat je houding betreft, maar och.. je wilt niet weten hoe ik soms zit wat betreft m'n voeten *LOL* Bloos

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:51

doerakje schreef:
je bent zeker erg hard op je hoofd gevallen Knipoog

Dat is dus echt iets wat uit mijn mond had kunnen komen. De spijker op de kop.

Wat kan hij mooi in de krul lopen! Ik vind dat je een erg strenge hand hebt, dit is ook te zien aan de lichaamshouding van het paard: verkrampt en protest.
Losse teugel yeah wright, geen gel*l: in de krul.
Hoe vaak wil je nog vallen? En dan zo op een paard gaan zitten, glibberige wei waardoor het paard uit kan glijden en jij kan vallen en vervolgens door die schoentjes vast komt te zitten, word mee gesleept en uiteindelijk weer hechtingen hebt? En om dan zo op goedbedoelde kritiek te reageren, ik dacht dat je iemand van 13 was...
Wat wil je te horen krijgen bij die foto's? Alles koek en ei? Nee bij dit soort foto's kun je dit soort kritiek verwachten, luister nu eens naar mensen die verstand van zaken en het goed met je voor hebben. Slapen
Leuk profiel trouwens, ons maar de schuld geven, zet je trots eens aan de kant en neem iets aan.

_Remona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:52

Op DP.nl had ik al geantwoord , Je moet het geheel zelf weten Knipoog

Even wat over dravers in het algemeen , dravers kunnen heel lief zijn , maar ook graag willen. En stap/draven als ze zin hebben.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:57

Het ziet er niet prettig uit,en als je niet tegen het commentaar kunt open dan geen topic,
Want met een kapoote knie,hechtingen rijdenmet gympen een een natte wei is het vragen om commentaar.
Ik ben van mening dat de meeste mensen het beste met je voor hebben en wat rustiger en minder verhit reageren kan ook.Dat kan mijn dochter van 4 zelfs ook de een meisje van 15 zou dat ook moeten kunnen.

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 17:59

Slim bezig!!!
Vind je paard er ook maar wat ieletjes eruit zien.

_Remona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:02

_Linda_ schreef:
Vind je paard er ook maar wat ieletjes eruit zien.

Iel issie niet hoor Knipoog Het is een typische draver! Clown

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:04

Ik snap best dat je graag op je paardje wilt stappen ookal heb je een hersenschudding. Ik kon er ook nooit afblijven. En dat dat niet helemaal verstandig is is inmiddels ook wel duidelijk.

Ik denk dat een hoop mensen zo reageren omdat het echt heel gevaarlijk is wat je doet. En je dat waarschijnlijk zelf niet doorhebt. Ik hoorde laatst bij ons op stal nog een verhaal van een dochter die was verongelukt omdat ze met haar voet door de stijgbeugel was geschoten toen ze erafviel. Ze is meegesleurd en heeft het niet overleefd. Dat kan jou ook gebeuren (hoop het niet !!!!!!). Ieder paardje kan schrikken, ook die van jou en dan kan je er altijd afvallen.

Misschien dat je de volgende keer in ieder geval je beugels uit kan laten. Dan voorkom je in ieder geval dat mocht je vallen je er niet achteraan gesleurd kan worden. Knipoog

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 18:10

frunnik schreef:
Ik snap best dat je graag op je paardje wilt stappen ookal heb je een hersenschudding. Ik kon er ook nooit afblijven. En dat dat niet helemaal verstandig is is inmiddels ook wel duidelijk.

Ik denk dat een hoop mensen zo reageren omdat het echt heel gevaarlijk is wat je doet. En je dat waarschijnlijk zelf niet doorhebt. Ik hoorde laatst bij ons op stal nog een verhaal van een dochter die was verongelukt omdat ze met haar voet door de stijgbeugel was geschoten toen ze erafviel. Ze is meegesleurd en heeft het niet overleefd. Dat kan jou ook gebeuren (hoop het niet !!!!!!). Ieder paardje kan schrikken, ook die van jou en dan kan je er altijd afvallen.

Misschien dat je de volgende keer in ieder geval je beugels uit kan laten. Dan voorkom je in ieder geval dat mocht je vallen je er niet achteraan gesleurd kan worden. Knipoog

Oke zou eraan denken.

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:11

Kom op, denk dat ze het nu wel weet.
Als haar moeder(haar voogd?) erbij staat en het goed vind, wie zijn jullie dan om daar een probleem van te maken.

Leuk peerd stefanie, hij heeft alleen wel een beetje een ramsneus:o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:49

Welshcobfan schreef:
Zij is inderdaad dat meisje dat van die shet is afgevallen.

Had ze nu wel of geen val op tijdens die val?

Ik vind dit maar een raar topic, net lid van bokt en dan zo
druk in de verdediging schieten, heb je dr wel eens bij stil gestaan dat we het goed bedoelen
en ons zorgen maken bij het zien van dat soort fotos en het verhaal van je val?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-11-07 18:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:51

Kan je misschien ook even op mijn berichtje reageren Knipoog ? Is beleefd.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:58

WildWings schreef:
Kan je misschien ook even op mijn berichtje reageren Knipoog ? Is beleefd.

Idem hier.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:59

Over veiligheid is genoeg gezegd. Ik vind je paard erg mager. Draver of niet, dit paard is te schraal. Probeer iets meer llucht te geven in de mond van je paard, sommige foto's geven mij het idee dat je hem iets te strak van voor vast pakt.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 21:30

NatassJa schreef:
Je moet wel je foto's zichtbaar laten zien.. Anders wordt je topic op slot gezet Knipoog

En dat is precies de reden waarom dit topic op slot gaat, linken naar een album is niet toegestaan.