Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Valentijn schreef:Zaïre lijkt echt klein onder jou!
Ik vond het er netjes uitzien en ik denk dat het in het echie ook beter is te beoordelen.
w.b.t de slof; dat ding hangt enorm los, Nadia zit er nauwelijks aan, zal dus ook niet zo'n grote inwerking hebben.
Verder heb ik geen verstand van hulpteugels, dus ga ik geen oordeel over vellen.
Het neusje mag er voor het plaatje wat meer uit, maar zoals eerder vermeld, is er een speciale reden dat ze wat compacter in de hals wordt gereden.
Ze is natuurlijk nog redelijk goed aan het groeien + ze is wat langer gebouwd.
Ik vond het er vanmiddag super ontspannen uitzien, overigens zijn de foto's ook maar momentopnamens en deze foto's laten niet het fijne plaatje zien dat ik vanmiddag zag
Nadia_Mocca schreef:Bedankt allemaal, ik zal kijken of ik nog ergens een filmpje heb. Deze foto's zijn maar momentopnames en om eerlijk te zijn; voor het gevoel is ze echt heel los en ontspannen.
Met sommige van jullie ben ik het wel eens. Maar nogmaals; het is niet mijn paard, dus ik bepaal ook niet of de slof er wel of niet aanhangt. Daarom nog een keer: zien jullie de slof op de foto's aangespannen. Juist; nee want ik wil ook liever geen slof
Over dat slaan naar het been. Dat probleem is verholpen, dat was van het kuilgras.
Ik zal kijken of ik eens naar buiten mag, maarja het is niet mijn paard. Ik bepaal er niet over.
En dan nog over de les/hulp; de hulp die ik krijg is naar mijn mening goed. Ze heeft veel ervaring met jonge paardjes.
Charlotte: Als ik tijd heb

Citaat:Daarom nog een keer: zien jullie de slof op de foto's aangespannen. Juist; nee want ik wil ook liever geen slof

merel90 schreef:Er is al genoeg gezegd over slof e.d. dus daar ga ik niet meer over zeuren, maar ik vind ook dat een goede basis heel belangrijk is. Ik ben nu zelf een 4-jarige in aan het rijden, en wat ik heeel veel doe is binnenhoefslagen rijden, van de bakrand wegblijven en maar rechte lijnen rijden, leren ze naar mijn mening ontzettend veel van. Mijn 4-jarige is nog niet zolang onder het zadel, en loopt nog niet aan de teugel enzo, maar heeft door al die binnenhoefslagen wel geleerd op eigen benen, recht en in balans te lopen.
In ieder geval heel veel succes met je paard, en ik hoop dat de slof er binnenkort af kan!
Martine_m schreef:Onzin! Ik ken der wel 1 hoor... als ze geen zin had liep ze "kreupel" en zodra je der naast stond of ze liep los was der niets meer aan de hand!
Mooi beesje het ziet er netjes uit! suc 6 verder!

Dat als eerste.
Dunckylover schreef:Leuk paardje..
ik vindt het alleen een beetje raar dat je met slof rijdt..
want ze loopt al erg diep..
en vindt ik het dus ook niet zo raar van de teugelkreupel heid
ik heb het probleem er al een heel eind uit gereden. veel succes ermee
enne elk paardje is anders 
Ik heb er geen zin in om alles ee miljoen keer te moeten verklaren. Bedankt voor de reacties die wél aanmoedigend zijn.
MissDonna schreef:ze zegt dat ze slaat naar heb been. Want ik zelf dat geen oplossing vind ik je been afstaan. Ze moet je been accepteren, door het tegen haar aan te leggen lukt dat. En zo niet.
Verder een erg leuk paard! Maar ben het ook eens met de gene boven mij.
kus ryanne