Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Fnie schreef:Dancie schreef:paard loop niet beter alleen maar slechter.ik zie veel meer verzet tekenen dan alle andere keren. Misschien moet je is serieus gaan denken aan een groter paard.
je past niet in dit zadel wat hinderlijk is omdat je op je lepel gaat zitten. Dit kan ook gevolgen voor je paard zijn rug hebben omdat je gewicht niet goed licht op zijn rug.
zou je der niet over nagaan denken een groter paardje te kopen. sorry dat ik dit zeg
Ma tis wel moeilijk voor je pony weg te doen hé
Dancie schreef:ehm denk je dat ik daar niks van weet heb er pas zelf 2 moeten verkopen. Maar als jij van je pony houdt weet je dat het beter is om hem een ander huis te geven. Doe nou niet net alsof ik er niks van weet.
Citaat:Verder ga ik niet in op de opmerkingen over je zadel. Het wordt wel heel vaak herhaald allemaal.. Jammer is dat..
tita schreef:Citaat:Verder ga ik niet in op de opmerkingen over je zadel. Het wordt wel heel vaak herhaald allemaal.. Jammer is dat..
Ja dat is zo maar ooo wat een leuk setje wordt ook vaak herhaald en dat mag wel.
tita schreef:Fnie schreef:
Ma tis wel moeilijk voor je pony weg te doen hé
Ja ik wou dat ik het kon maar helaas ook ik kan mijn pony niet verkopen.
ontopic van dani
Dani je moet wel tegen commentaar kunnen van mensen die commentaar geven die jij niet wilt horen.
Sta gewoon open voor alle opties doe het uit liefde voor Nero
Zelf heb ik een Welsh-k pony (soort nero iets fijner) helaas mag mijn pony niet meer dragen dan 60kg excl zadel.
Ik moet hier zoveel moeite voor doen...zit meer dan 10 uur per week op de sportschool en echt niet voor mijn lol maar ik wil wat dus moet ik er voor werken.
Lukt het niet meer dan moet ik andere opties waarnemen
Dani dat geldt ook voor jou
en nu ontopic ga je mijn zadelvraag nog beantwoorden vind het erg ongepast om niet te antwoorden
jefreyginny schreef:vindt het gewoon sneu voor de pony. maar wat had ze dan verwacht deze reacties niet ze weet het zelf wel onbewust. hoop dat ze verstandig is en er voorlopig niet meer opklimt totdat ze zeker weleen paar kilo's kwijt is. ben normaal nooit zo maar vindt dit gewoon te erg voor woorden. hoe kan je dit je pony aandoen? als ik in haar schoenen zou staan had ik 1 nooit foto hier neergezet van mij en me pony2 toch wel een paard gekozen.3 een betere instrecteur want die hoort jouw ook te vertellen dat het plaatje gewoon totaal miet klopt. sorry maar de waarheid moet gezegd worden.denk aan de pony en niet aan je eigenbelang. discrimineer je helemaal niet om je gewicht maar het is overduidelijk dat het teveel is voor e pony die je nu heb .