Nero weer is @ work in nieuw eurostar setje

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Re: Nero weer is @ work in nieuw eurostar setje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:33

ehm denk je dat ik daar niks van weet heb er pas zelf 2 moeten verkopen. Maar als jij van je pony houdt weet je dat het beter is om hem een ander huis te geven. Doe nou niet net alsof ik er niks van weet.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-07 21:33

ONTOPIC AUB!

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:34

mijn persoonlijke mening is dat ik vindt dat je zadel veels te klein is of jouw kont gewoon veels ..... want in foto 4 is er geen achterkant meer van je zadel te bekennen.verder vindt ik dat je het niet echt kan maken tegen over de pony. heb medelijden met zijn arme rugje. de pony weet niet beter hoop van harte dat jij dat wel weet. heb niet echt veel beters te melden maar mij lijkt het beter dat je de pony gewoon longeert en zorgt dat je flink wat gewicht zal verliezen. het is niet discriminerend bedoelt totaal niet maar denk dat jij toch beter een groter en zwaarder gebouwt paardje moet kopen.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:35

je hebt mijn ontopic reactie maar antwoord krijg ik niet.

waarom geen overgang naar een paard.

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:36

Super setje dani!
Staat nero goed!! net als al z'n andere setjes.
Haha! Vingers aflikken

kimftNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:36

heej Dani..
Leuk dat je weer een topic plaats Lachen super dat je lekker les aan het nemen bent!

Nero gaat echt hardstikke vooruit en je setje staat helemaal super!
En ik ben echt helemaal weg van je zweetdeken.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:37

Fnie schreef:
Dancie schreef:
paard loop niet beter alleen maar slechter.ik zie veel meer verzet tekenen dan alle andere keren. Misschien moet je is serieus gaan denken aan een groter paard.

je past niet in dit zadel wat hinderlijk is omdat je op je lepel gaat zitten. Dit kan ook gevolgen voor je paard zijn rug hebben omdat je gewicht niet goed licht op zijn rug.

zou je der niet over nagaan denken een groter paardje te kopen. sorry dat ik dit zeg

Ma tis wel moeilijk voor je pony weg te doen hé Boos!

Ja ik wou dat ik het kon maar helaas ook ik kan mijn pony niet verkopen.

ontopic van dani

Dani je moet wel tegen commentaar kunnen van mensen die commentaar geven die jij niet wilt horen.
Sta gewoon open voor alle opties doe het uit liefde voor Nero

Zelf heb ik een Welsh-k pony (soort nero iets fijner) helaas mag mijn pony niet meer dragen dan 60kg excl zadel.
Ik moet hier zoveel moeite voor doen...zit meer dan 10 uur per week op de sportschool en echt niet voor mijn lol maar ik wil wat dus moet ik er voor werken.
Lukt het niet meer dan moet ik andere opties waarnemen

Dani dat geldt ook voor jou

en nu ontopic ga je mijn zadelvraag nog beantwoorden vind het erg ongepast om niet te antwoorden

Fnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:38

Dancie schreef:
ehm denk je dat ik daar niks van weet heb er pas zelf 2 moeten verkopen. Maar als jij van je pony houdt weet je dat het beter is om hem een ander huis te geven. Doe nou niet net alsof ik er niks van weet.

Sorry hoor twas nie zo bedoeld doe eens normaal
Kheb trouwens ook al een paard weg moeten doen hoor

Nerootjeh: Keb juist je profiel bekeken Zovveel Setjes Haha! Ma tzijn wel allemaal hele mooie !!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:40

ik vind het echt een leuk beessie, setje staat leuk Lachen

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:41

nou zo heftig is die reactie niet is maar net hoe je het opvangt Knipoog maarja kijk keuzes moeten gemaakt worden. Helaas heeft dani niet het perfecte figuur voor een pony dat geeft ook niet maar wees eerlijk tegenover je pony.

dit is hetzelfde als een te grot kind op een shetlander ja dan krijg je antwoorden als "maar qua gewicht kan het wel"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:43

Ik ga even iets echt rijtechnisch zeggen Clown

Ik zie een pony die achter het bit kruipt, dus het bit nog niet echt accepteert!
Probeer als ie er zo achter kruipt toch druk in je handen te houden, en hem er voorwaarts weer uit te rijden door wel mee te geven in je handen! Veel overgangen, lekker rechtrichten, en elastisch in je handen zijn!

Mooi setje Lovers

En over je gewicht ga ik niets zeggen, want ik weet hoe moeilijk het is om best wat af te moeten vallen! Super dat je er mee bezig bent!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:43

Ik wil ten eerste zeggen dat ik het een hele leuke pony vind! Lachen

Ik zie heel veel boogjes in je teugels hangen. Probeer altijd contact te houden.
Probeer ook je handen iets hoger te houden, want je zet ze nu op je bovenbenen. Knipoog

Verder ga ik niet in op de opmerkingen over je zadel. Het wordt wel heel vaak herhaald allemaal.. Jammer is dat..

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:44

Laat ik eerst even zeggen dat ik het heel knap vind dat je aan het afvallen bent, en idd, je kan het beter rustig aan doen.
Toch zou ik voorlopig niet op de pony klimmen. Zodat je er nog plezier aan hebt als je straks daadwerkelijk weer het gewicht hebt waarmee je op je pony kan stappen.

Ikzelf ben ruim 4 jaar geleden 14 kilo afgevallen. Mijn grootste drijfveer was dat ik van mezelf onder een bepaald gewicht weer op mijn pony mocht.
Nu ben ik officieel te groot en zwaar voor ze en ik rij eigenlijk nauwelijks meer. Misschien een 15 minuten per maand that's it. Haar heb ik ook 8 jaar Lachen

Ik snap dat het moeilijk is om zulke dingen te horen en dat je liever complimentjes hoort over je onwijs mooie en leuke pony, wat Nero ook zeker is. Maar helaas krijg je er ook commentaar op vanwege het welzijn van de pony.

Gewoon even een stop inlassen Lachen Zoek anders tijdelijk een bijrijdpaard en dat je dan later weer op Nero kan.

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:45

Ook ik vind het zadel te klein,
Als je niet goed in het zadel past dan ga je met doorzitten en galop erg hobbelen, en geef toe, het zit ook niet fijn,
Als je achter op je zadel zit duw je ook de achterkant in zijn rug, niet echt goed geloof ik maar je moet het zelf weten.

Misschien mennen of vrijheidsdressuur leuk, totdat je er wel weer lekker in zit.

Verder loopt hij achter de teugel en volgens mij meot hij actiever..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:46

Citaat:
Verder ga ik niet in op de opmerkingen over je zadel. Het wordt wel heel vaak herhaald allemaal.. Jammer is dat..

Ja dat is zo maar ooo wat een leuk setje wordt ook vaak herhaald en dat mag wel.

Sommige dingen moeten vaak herhaald worden..ik krijg geen antwoord op het zadel-oplossing die dani heeft.
Daar ben ik verdomd nieuwsgierig naar.

Allemaal zijn we paarden liefhebbers en willen we het beste voor ons paard zolang het maar in ons straatje past.
dus als je iets zegt wat niet rijtechnisch is dan ben je fout bezig

Dani misschien gaat je galop wel zo poedersuiker omdat het zadel geen gepaste druk geeft op de rug

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:47

ebn als iedereen constant zegt zo jij hebt je paard lekker aan het lopen. Dan reageer ik naja mooi zadel ik ga niet herhalen wat andere zeggen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:48

Nero is al een behoorlijk teddybeer zeg. Lachen

Ik zie dat je op meerdere foto's minimaal tot geen contact hebt met zijn mond, wat robijntjah zei, 'hij kruipt achter het bit'
Verder commentaar is er genoeg gegeven wat betreft je zadel. Lachen

Verder vind ik het goed van je dat je afvalt, maar ik denk dat je toch het beste even kunt stoppen met rijden, zeker nu je op de foto's gaat zien dat Nero er niet zoveel plezier meer aan beleefd.
Ik wil je niet aanvallen, maar zie het als een tip en spaar zo je pony zijn rug!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:48

tita schreef:
Citaat:

Ja dat is zo maar ooo wat een leuk setje wordt ook vaak herhaald en dat mag wel.

Vind ik persoonlijk ook overdreven.. Knipoog

Maar ik vind het gewoon jammer dat het zo vaak herhaald moet worden. Na 3 of 4 keer is het echt wel duidelijk lijkt me toch... Bloos

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:52

Tja maar als ik naar dani der profiel kijkt met vele foto's die leuk zijn om te zien omdat nero gewoon een leuke pony is, zie ik duidelijk dat ze niet is afgevallen.

Op sommige foto's lijkt ze slanker.

Ik heb een pb van dani daarin schrijft ze me dat ze Nero ooit zal verkopen als ie zijn rug wegdrukt.
Nu las ik net in dit topic dat iemand schreef nero drukt zijn rug weg.

Ik vind het inmiddels een rot gezicht en vind Nero slechter lopen in een ander topic (scapa dacht maar weet niet zeker) liept ie beter

sorry dani ik vind het niet rechtvaardig meer en jij wilt toch ook het beste voor je pony.
Laat een ruitersportzaak komen misschien kan die je verder helpen misschien is wel een zadel voor jou en Nero en komen jullie zo op beter niveau (ik vind je achteruit gaan)(mag toch eerlijk zeggen)

Luister naar andere mensen luister naar je gevoel en doe niet zomaar uit eigenbelang
Het is niet rottig bedoelt

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:58

tita schreef:
Fnie schreef:

Ma tis wel moeilijk voor je pony weg te doen hé Boos!

Ja ik wou dat ik het kon maar helaas ook ik kan mijn pony niet verkopen.

ontopic van dani

Dani je moet wel tegen commentaar kunnen van mensen die commentaar geven die jij niet wilt horen.
Sta gewoon open voor alle opties doe het uit liefde voor Nero

Zelf heb ik een Welsh-k pony (soort nero iets fijner) helaas mag mijn pony niet meer dragen dan 60kg excl zadel.
Ik moet hier zoveel moeite voor doen...zit meer dan 10 uur per week op de sportschool en echt niet voor mijn lol maar ik wil wat dus moet ik er voor werken.
Lukt het niet meer dan moet ik andere opties waarnemen

Dani dat geldt ook voor jou

en nu ontopic ga je mijn zadelvraag nog beantwoorden vind het erg ongepast om niet te antwoorden

Maar voor jouw zijn er geen fysieke argumenten om hem niet te houden.

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 21:59

vindt het gewoon sneu voor de pony. maar wat had ze dan verwacht deze reacties niet ze weet het zelf wel onbewust. hoop dat ze verstandig is en er voorlopig niet meer opklimt totdat ze zeker weleen paar kilo's kwijt is. ben normaal nooit zo maar vindt dit gewoon te erg voor woorden. hoe kan je dit je pony aandoen? als ik in haar schoenen zou staan had ik 1 nooit foto hier neergezet van mij en me pony2 toch wel een paard gekozen.3 een betere instrecteur want die hoort jouw ook te vertellen dat het plaatje gewoon totaal miet klopt. sorry maar de waarheid moet gezegd worden.denk aan de pony en niet aan je eigenbelang. discrimineer je helemaal niet om je gewicht maar het is overduidelijk dat het teveel is voor e pony die je nu heb .
Laatst bijgewerkt door jefreyginny op 18-11-07 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 22:01

cleoo wat bedoel je daarnou weer precies mee Haha!

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 22:03

jefreyginny schreef:
vindt het gewoon sneu voor de pony. maar wat had ze dan verwacht deze reacties niet ze weet het zelf wel onbewust. hoop dat ze verstandig is en er voorlopig niet meer opklimt totdat ze zeker weleen paar kilo's kwijt is. ben normaal nooit zo maar vindt dit gewoon te erg voor woorden. hoe kan je dit je pony aandoen? als ik in haar schoenen zou staan had ik 1 nooit foto hier neergezet van mij en me pony2 toch wel een paard gekozen.3 een betere instrecteur want die hoort jouw ook te vertellen dat het plaatje gewoon totaal miet klopt. sorry maar de waarheid moet gezegd worden.denk aan de pony en niet aan je eigenbelang. discrimineer je helemaal niet om je gewicht maar het is overduidelijk dat het teveel is voor e pony die je nu heb .

jamaar zou je het zelf niet l.ullig vinden als je instructeur tegen je zegt dat je te dik bent?
Er wordt al aan gewerkt zegt ze toch? Waarom moet heel bokt daar dan nog een schep bovenop doen?

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 22:03

Ik heb trouwens ook je andere topics nog eens opgezocht en ook ik moet helaas zeggen dat ik je in plaats van vóóruit bent gegaan, achteruit bent gegaan. Heb je zelf niet het idee dat je in een dipje zit? Als dit namelijk niet het geval is, zou ik als ik jou was eens goed met je instructrice overleggen.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 22:04

tita jij hebt de bouw voor een pony je kanmet gemak op een pony rijden. maar dani heeft dat gewoon niet en het is zielig voor nero