Groot op kleine pony -> Oneerlijk voor pony ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LindyH

Re: Groot op kleine pony -> Oneerlijk voor pony ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 13:11

Juist. Daarom vind ik dat kleine kinderen op grotere ponies moeten rijden (min. C) omdat die over het algemeen fatsoenlijk beleerd zijn en dus braver dan kleinere ponies. Je zou kunnen zeggen: kleine ponies zijn voor gevorderden Lachen.

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 14:05

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 03-03-24 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Hilma

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 16:39

Te groot maakt niet zo veel uit, te zwaar is veel erger.

maar ik vind het niet kunnen dat een ouder de pony van z'n zoon of dochter op wedstrijd inrijd. Dan leert dat kind toch zelf ook niet om een pony op een goede manier in te rijden?! Ik zie het op concour ook vaak dat de oudere broer of zus die die pony eerst heeft gereden dat even doet. ondertussen die kinderen wel hele hoge punten krijgen. terwijl ze die pony's eigenlijk alleen in de ring even rijden. Laat ze gewoon pas wedstrijden rijden als ze de pony zelf (mag wel met hulp ernaast ofzo) netjes een proef of parcourtje kunnen rijden. leren ze veel meer van en vinden ze meestal ook veel leuker omdat ze het helemaal zelf gedaan hebben Haha!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 18:24

Misschien is het dat volwassene kleintjes kopen omdat die goedkoper zijn in onderhoud en zoiezo in het kopen van het beestje.