Rennen vliegen duiken dooooorgaan!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trustHim

Re: Rennen vliegen duiken dooooorgaan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:23

ze gaat idd wat te vroeg af op de breedte sprongen, puur omdat ze het ontzettend leuk vind. En ja als madam heet wordt wordt madam ook snel boos en dan nog bozer en nog heter. Met gewoon dressuur is dat minder, maar zodra er sprongen zijn Clown

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:25

trustHim schreef:
ze gaat idd wat te vroeg af op de breedte sprongen, puur omdat ze het ontzettend leuk vind. En ja als madam heet wordt wordt madam ook snel boos en dan nog bozer en nog heter. Met gewoon dressuur is dat minder, maar zodra er sprongen zijn Clown

dat herken ik van mijn pony toen ik nog wedstrijden sprong. Ik mocht haar ook niet terugnemen want dan ging ze de stop op want ze vond dat ze harder moest. Maar je merkt ook dat als ze e rop af vliegt ze niet op let en ze ook zo'n rare sprongen heeft.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:29

Een stop zit er bij thinka dan niet meer op, heb al heel hard moeten werken om rust te krijgen in de dressuur. Maar misschien dat Joyce ook wat meer met haar stem moet gaan rijden, want daar reageert ze ook heel goed op.

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:35

trustHim schreef:
Een stop zit er bij thinka dan niet meer op, heb al heel hard moeten werken om rust te krijgen in de dressuur. Maar misschien dat Joyce ook wat meer met haar stem moet gaan rijden, want daar reageert ze ook heel goed op.

bij mij werkt het om te zeggen ho ho ho op de galopsprong maat zeg maar en er mee te stoppen als ze af moet zetten.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 20:36

HO moet je bij haar niet zeggen dan sta je stil, maar rustig werkt wel.

Heleen1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:19

Ziet er leuk uit! Ze zet af en toe wel veel te vroeg af. Als je echt vaker wil gaan springen is het misschien een idee om een keer een springlesje te nemen. in-uitjes oefenen, afstanden rijden en altijd een grondbalk voor de hindernis leggen!
succes verder! lol hebben jullie zeker en ik vind je er meestal netjes opzitten!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 22:44

Leuk paardje hoor!
Ziet er goed uit, alleen je cap past niet of hij zit niet goed Knipoog

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 23:14

die pony kan springen zzeg, hij heeft geen moeite met rekken en strekken. Met een beetje mee oefening gaan jullie heel ver komen!!

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-07 09:08

sophie_kurk schreef:
die pony kan springen zzeg, hij heeft geen moeite met rekken en strekken. Met een beetje mee oefening gaan jullie heel ver komen!!

Superleuk om te lezen, bedankt! Oefenen gaat zeker lukken, een lesje, binnekort een oefenwedstrijdje (hoop ik) en het zou toch goed moeten komen Haha!

@Linda: Jaja, dat weet ik, is dit topic al een paar keer gezegd. Knipoog

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-07 09:47

Nou dat oefenparcourtje moet geen probleem zijn denk ik Go jij! Go jij! , je komt vast wel rond! Maar bedenk wel dat het op stijl is hé , dus rustig rijden en lekker ontspannen ! Hij/zij springt mij iets te ruim op sommige sprongen , afentoe zelfs zo ruim dat ik denk heelllpp!!! Nagelbijten / Gniffelen maar zo te zien red ze zich wel .

Probeer mn iets meer bij elkaar te rijden , dat zn kontje er lekker onder zit en goed terug te zitten en mee te tellen met de sprongen , dat kan je ook goed oefenen met grondbalken !

Succes en ga zo door ! OK dan!