@lovelucky: ik doe trensteugel gewoon waar normaal trens ook zit en de stangteugel tussen ring en middelvinger.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Niet dat ik van plan ben om er mee te gaan rijden, maar was er wel benieuwd naar
jefreyginny schreef:vindt het hoogst irritant dat mensne hier zeuren hoe zij op banshee zit. het was voor haar de eerste keer. dan zit je nooit echt met een fijn gevoel op een pony als je weet dat er wel is een bokje kan komen.ginny heeft haar geholpen en het zag er perfect uit. ginny laat niet zomaar iemand op banshee rijden dus het zit wel goed.
zou is het op bokt, en ik vind dit commentaar eerlijk, en meevallen.. maar nou hebben wij (rachel en ik ) uitleg gegeven dus dat is wel duidelijk
zijn de manen er nu af? want die waren toch eerst lang(er)? goh dat vond ik juist zo mooi! Nouja moet je natuurlijk zelf weten hé! Ik vind 't echt een geweldig beest hoor! verder heb ik eigenlijk niks te zeggen
Zaterdag oefenspringen dus misschien komen er wel fotos van dat 
jefreyginny schreef:ja het is me even uitgelegd door ginny. soory nogmaals maar ik zag alleen het kwade en niet het goede ervan in. zit ook nog niet echt lang op bokt hahaha
Kan wel begrijpen dat je het een beetje fout opvat als je pas net op bokt zit!:-) GinnyBanshee schreef:@lovelucky: op mijn site komen regelmatig nieuwe fotos zoals deze (banshee training). ik heb nu iets van 4 topics over bansh die nog open staan dus al heb ik nieuwe fotos iga ik niet nog een topic makenZaterdag oefenspringen dus misschien komen er wel fotos van dat
jefreyginny schreef:nee haar manen zitten hier in knottjes