Banshee @ work met mij

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Noukie

Re: Banshee @ work met mij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:39

tss Rachel, t moet niet gekker worden, Bansh loopt heel braaf met S&T en je krijgt commentaar, die van mij gaat ermee de lucht in en niemand zegt wat Knipoog Haha!

@lovelucky: ik doe trensteugel gewoon waar normaal trens ook zit en de stangteugel tussen ring en middelvinger.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 22:39

Ik had hem idd zoals Noukie zegt.

@ noukie, tja je hebt altijd mensen die het beter weten.

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:45

Okey bedankt Lachen Niet dat ik van plan ben om er mee te gaan rijden, maar was er wel benieuwd naar Lachen

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:32

vindt het hoogst irritant dat mensne hier zeuren hoe zij op banshee zit. het was voor haar de eerste keer. dan zit je nooit echt met een fijn gevoel op een pony als je weet dat er wel is een bokje kan komen.ginny heeft haar geholpen en het zag er perfect uit. ginny laat niet zomaar iemand op banshee rijden dus het zit wel goed.
Laatst bijgewerkt door jefreyginny op 15-11-07 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:40

jefreyginny schreef:
vindt het hoogst irritant dat mensne hier zeuren hoe zij op banshee zit. het was voor haar de eerste keer. dan zit je nooit echt met een fijn gevoel op een pony als je weet dat er wel is een bokje kan komen.ginny heeft haar geholpen en het zag er perfect uit. ginny laat niet zomaar iemand op banshee rijden dus het zit wel goed.

Ehh, zoveel commentaar wordt er niet gegeven hoor, er is één keer iets gezegd over de kinketting en 2 of 3 keer zijn er wat tips gegeven, verder niet.
Denk inderdaad dat er velen jaloers zijn (o.a. ik) maar de meesten zeggen dat gewoon op een leuke manier en zijn alleen maar ontzettend positief...

Edit: Ik heb jouw reactie ook een beetje té serieus opgevat, sorry Lachen
Laatst bijgewerkt door lovelucky op 15-11-07 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:41

sorry!

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:42

Hihi, nou geen probleem hoor, had alleen zoiets van.... aha, nou als je dit erg vind, dan kan je maar beter nooit meer naar een HAW topic op bokt gaan kijken :-P

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:43

ja precies Tong uitsteken zou is het op bokt, en ik vind dit commentaar eerlijk, en meevallen.. maar nou hebben wij (rachel en ik ) uitleg gegeven dus dat is wel duidelijk Haha!

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:44

Ik zal mijn quote wel ff aanpassen Lachen
Maarre in ieder geval, het ziet er allemaal erg leuk uit zo voor een eerste keer! Kan me voorstellen dat je het super spannend vond en daarom extra voorzichtig was, maar beter dat dan dat je wilt gaan showen toch?
@ Ginny, Veel plezier in ieder geval nog met Banshee en ik zit al vol verwachting te wachten op jullie volgende topic!

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:50

ja het is me even uitgelegd door ginny. soory nogmaals maar ik zag alleen het kwade en niet het goede ervan in. zit ook nog niet echt lang op bokt hahaha

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 23:56

Bloos! zijn de manen er nu af? want die waren toch eerst lang(er)? goh dat vond ik juist zo mooi! Nouja moet je natuurlijk zelf weten hé! Ik vind 't echt een geweldig beest hoor! verder heb ik eigenlijk niks te zeggen Bloos

jefreyginny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 00:23

nee haar manen zitten hier in knottjes Haha!

GinnyBanshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 01:09

@lovelucky: op mijn site komen regelmatig nieuwe fotos zoals deze (banshee training). ik heb nu iets van 4 topics over bansh die nog open staan dus al heb ik nieuwe fotos iga ik niet nog een topic maken Clown Zaterdag oefenspringen dus misschien komen er wel fotos van dat Tong uitsteken
Afbeelding

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 07:46

jefreyginny schreef:
ja het is me even uitgelegd door ginny. soory nogmaals maar ik zag alleen het kwade en niet het goede ervan in. zit ook nog niet echt lang op bokt hahaha

Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen joh Knipoog Kan wel begrijpen dat je het een beetje fout opvat als je pas net op bokt zit!:-)

lovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 07:48

GinnyBanshee schreef:
@lovelucky: op mijn site komen regelmatig nieuwe fotos zoals deze (banshee training). ik heb nu iets van 4 topics over bansh die nog open staan dus al heb ik nieuwe fotos iga ik niet nog een topic maken Clown Zaterdag oefenspringen dus misschien komen er wel fotos van dat Tong uitsteken

Heb de foto er ff uitgehaald

Das ook weer een héle mooie foto! Op je site heb ik al een aantal keren zitten kijken, ga vanmiddag wel weer foto'tjes kijken Lachen

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:30

Vind het er eerlijk gezegd niet echt uitzien.. Waarom moet er dan een s&t in als je er voor het eerst op zit?
Wel een leuk hartje Knipoog

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 14:49

Wat is het toch een prachtige fjord!

Ik vind dat je hem heel netjes rijd en goed dat je voorzichtig bent. Dan maar iets met het neusje naar voren dan dat je te hard in de mond inwerkt.

Foto's zien er ontspannen uit!

Ik denk dat Ginny echt wel weet wie ze op haar paardje laat rijden Lachen

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 12:54

jefreyginny schreef:
nee haar manen zitten hier in knottjes Haha!

oh gelukkig ik schrok al vind dat wat langere juist zo leuk! Haha!