Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hele mooie foto's, zo te zien is er héél veel wederzijds vertrouwen. Je kunt nogal wat, petje af!!
!!!!!
miek140 schreef:Waaaauw echt supergoed.
Ik ben echt jalours, ik zou dat never nooit niet durven, zelfs al rijdt ik 5x zo lang als jij
Veel plezier verder! Misschien kom je inderdaad jezelf nog wel een keer tegen en ga je anders over veiligheid denken. Had ik wel iig
Zeg, die vriendin van jou, is dat iemand die gewoon een paar paarden heeft en daar stoere dingen mee doet en daar jou mee helpt, of geeft ze ook les? Of rijdt ze wedstrijden?
Ik ben namelijk net in Belgie komen wonen en ik zoek eigenlijk nog iets om op te rijden, maar ik heb het niet zo op 'normale' maneges
miek140 schreef:miek140 schreef:Waaaauw echt supergoed.
Ik ben echt jalours, ik zou dat never nooit niet durven, zelfs al rijdt ik 5x zo lang als jij
Veel plezier verder! Misschien kom je inderdaad jezelf nog wel een keer tegen en ga je anders over veiligheid denken. Had ik wel iig
Zeg, die vriendin van jou, is dat iemand die gewoon een paar paarden heeft en daar stoere dingen mee doet en daar jou mee helpt, of geeft ze ook les? Of rijdt ze wedstrijden?
Ik ben namelijk net in Belgie komen wonen en ik zoek eigenlijk nog iets om op te rijden, maar ik heb het niet zo op 'normale' maneges

Super gaaf beest.
Superrr goed En hhheeell knap. Ga zo door. En scheit aan die cap dat moet je zelf maa r weten!!

Miss_Blimm schreef:Het zal wel aan mij liggen maar vind de foto waarop je rechtop het paard staat, en in galop, nogal 'nep'. Je voeten lijken erin geplakt?? Tis maar een vraag van mij hoor
Vind de rest namelijk wel 'echt' eruit zien.