Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Verder proberen niet te veel achterover te gaan hangen.

maar dat is misschien persoonlijk!
!
!

iTequilai schreef:lees het onderwerp nu pas goed. maar het waren toch al je 7e en 8e proefje die je in het M1 reed? suc6 morgen bij leunis in de les!! doe je best !!
iTequilai schreef:lees het onderwerp nu pas goed. maar het waren toch al je 7e en 8e proefje die je in het M1 reed? suc6 morgen bij leunis in de les!! doe je best !!
, ik zie je vanavond nog wel!
*
casperrr schreef:*ziet dit topic nu pas*
Ik vond het er netjes uit zien Barbara
Op naar het M2

iTequilai schreef:Ik kon niet meer lessen omdat jij ging echt balen... Ik had je ook nooit die tip moeten geven!! Nu is er een plaatsje minder. Haha nee hoor grapje ik gun jou het natuurlijk ook. ging het goed??

Citaat:Ja, sterker nog, je moet met sporen rijden
Ziet er netjes uit!]
Kelly_J schreef:Dat klopt niet helemaal hoor. Volgens mij hoef je in de M nog niet persé met sporen te rijden. In de Z weet ik niet zeker. Ik weet alleen dat het bij de Z-paarden geloof ik wel moet.

LinsxDot schreef:Ik vind je heel onrustig met je benen. En als die ze hoofd omhoog doet trek jy meteen aan je buiten teugel heel vaak zie je de buitenteugel ook bij je been als je langs rijd dat trek je net ff aan die buitenteugel en je handen zijn heel onrustig en let op je benen die klapperen nu constant
Leuk paardje en alsnog goed gedaan

Barbie1986 schreef:iTequilai schreef:Ik kon niet meer lessen omdat jij ging echt balen... Ik had je ook nooit die tip moeten geven!! Nu is er een plaatsje minder. Haha nee hoor grapje ik gun jou het natuurlijk ook. ging het goed??
Echt? Jeetje... sorry! Voel me wel schuldig nu...
komt ie volgende week? En beviel het een beetje? Nog wat geleerd? Het is best wel even wennen denk ik les van hem soms is hij zo tipisch maar wel heel goed. Barbie1986 schreef:LinsxDot schreef:Ik vind je heel onrustig met je benen. En als die ze hoofd omhoog doet trek jy meteen aan je buiten teugel heel vaak zie je de buitenteugel ook bij je been als je langs rijd dat trek je net ff aan die buitenteugel en je handen zijn heel onrustig en let op je benen die klapperen nu constant
Leuk paardje en alsnog goed gedaan
Omdat ze niet genoeg impuls had moest ik mee drijven dan normaal. Denk dat ik tijdens mn proef door de spanning ook wat strakker ga zitten...
Mn handen had ik zelf ook al aangegeven, ik moet mn teugels korter houden en mn handen netter naast elkaar.
! Ik weet idd dat het nog laaaaaang niet perfect is, daarom lessen en oefenen we lekker door!