Naomi_Punky schreef:heej..
leuke pony maar je bent wel een beetje groot voor hem
Ze is echt nie te groot, ZEKER niet, het past nog makkelijk, ik rijd ook nog gewoon op myn shet hoor!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Punky schreef:heej..
leuke pony maar je bent wel een beetje groot voor hem
Suusje92 schreef:Hele mooie pony alleen, Handen rechterop en hoger, ellebogen geboden schouders wat meer naar achteren rechtrop zitten borst goed vooruit en met losstappen bedoelen we aan een lang teugeltje en rustig stappen en neit meteen hoppakee streng aan de teugel doe jij maar eesn als je net uit bed komt je hoofd nadoen alsof een paard ana de teugel loopt nou dan verga je van de pijn als je dat doet dus doe voortaan aan een lange teugel instappen
WiskyBokjes schreef:Suusje92 schreef:Hele mooie pony alleen, Handen rechterop en hoger, ellebogen geboden schouders wat meer naar achteren rechtrop zitten borst goed vooruit en met losstappen bedoelen we aan een lang teugeltje en rustig stappen en neit meteen hoppakee streng aan de teugel doe jij maar eesn als je net uit bed komt je hoofd nadoen alsof een paard ana de teugel loopt nou dan verga je van de pijn als je dat doet dus doe voortaan aan een lange teugel instappen
nou dan is het geen losstappen, want ik heb dat wel gedaandat is net na het oppakken
bedankt voor de tips
_joellover_ schreef:Ze blijft echt super leuk !!
Omdat ze nog een beetje gespannen blijft in de nek kan jij je handen nog niet echt dragen ne de knik in je ellebogen hebben dat heb ik zelf ook
verder veel oefenen en vee lplezier!
Barbie1986 schreef:Wat een super schattig pony-tje heb jij zeg! Echt geweldig!