Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Kliko schreef:Die zwarte grote 7-jarige, is dat misschien Tycho?
Ik vind hem er in ieder geval heel erg veel op lijken!

Mareska schreef:Kliko schreef:Die zwarte grote 7-jarige, is dat misschien Tycho?
Ik vind hem er in ieder geval heel erg veel op lijken!
offtopic: Is die niet ooit van een bokker geweest? Hij komt me bekend voor in ieder geval..

Jaaan schreef:Wat een mooi paard! Wij hebben ook een ferro veulen staan, ze is nu 2.5 ongeveer, deze zomer zou ze normaal zadelmak moeten gemaakt worden. Ze is volledig zwart, geen puntje wit, maar ze is wat aan de dikke kant:D Op dit moment is ze nog wat lomp, maar dat zal allemaal wel veranderen:)
Als ze er later uit ziet zoals de paarden op jouw foto's, dan zal ik wel gelukkig zijn:D
Jana

bendetje schreef:oh die 7 jarige grote zwarte... die lijkt bijna op mijn eigen reus van ferro...
deze mist alleen een wit voetje voor.... Het hoofd is bijna sprekend....
Mijn ferro is een 6 jarige ruin en minstens 1.83 m groot....
Van zijn moederskant zit Cocktail, dus lekker dressuurbloed....
Geeft deze jouw ook zo'n kick als hij zo fijn loopt? vind ik wel...
Voor deze ferro had bij mijn overgang van pony naar paard ook een jonge ferro.. dat was een Ferro x Farmer... Deze kon echt gigantisch goed springen en ik ben meer de dressuurruiter, dus is de keus gemaakt om hem te verkopen richting canada voor het springen.....
Ik vind het echt jammer dat Ferro zelf niet meer leeft... ben gewoon helemaal gek op dat paard....
Maar je mag trots zijn dat je zulke kanjers rijdt.....

bendetje schreef:Maar misschien ben je dan "te" klein, ik vind het niet misstaan... als jij het toch nog voor elkaar krijgt om zo'n groot paard gesloten, verzameld etc te krijgen dan is het toch super....
Scheelt dat ik zelf 1.75 m groot ben en een iets grover paard moet hebben....
Ondanks dat die van jou en die van mij zo groot zijn... zijn ze sierlijk op hun eigen manier....
!!