Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Somebitch schreef:Tegen mij heeft ze een tijdje terug toen ze deze pony ging verzorgen gezegd dat hij een bit niet accepteerd en dat hij dan helemaal gek word. (waarschijnlijk vroeger iets mee gebeurt?)
Chiqa schreef:Norway_girl schreef:Wat heeft het feit dierevrienden ermee te maken? Het gaat hier om het goed bevestiggen van een HM. Niet over wèl of niet dierenvrienden zijn.
Alles, en daar heb ik geen PB voor nodig.
Verders de uitleg mbt verkeerd gebruik wat we op deze foto's zien is meer dan duidelijk.

virgin_lady schreef:nou en bedankt !!
naar mijn idee zit het gewoon goed hoor. is er soms iets mis met jullie ogen?de pony heeft het erg naar zijn zin.let maar op zijn gezicht
Dabo schreef:Op bokt hoeven we toch niet altijd alleen maar aardig te zijn? Als je dit soort foto's plaats, kun je reactie verwachten. Niet alleen aardige. In dit geval eigenlijk haast weinig aardigs..
Als TS nou maar eens de boodschap zou snappen..
Chiqa schreef:stef schreef:
Niet meer
Nooit geweest ook![]()

virgin_lady schreef:nou en bedankt !!
naar mijn idee zit het gewoon goed hoor. is er soms iets mis met jullie ogen?de pony heeft het erg naar zijn zin.let maar op zijn gezicht

. Het kan een momentopname zijn maar ik denk toch dat je zachter ga moeten worden in de hand...