Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dorage schreef:dankjewel allemaal
@Marieke: ik weet mijn houding, maar ik kan mijn schouders niet naar achtere doen want dan doet het pijn. dus ik moet even kijken wat ik daar aan ga doen maar bedankt
@Anouk: ze is nu juist mooi in de hals, nog niet constant maar dat komt wel, vergeleken hoe ze eerst was was het altijd opkrullen & opgekropt. dus nu neemt ze eindelijk het bit aan en met mooie lengte dus ze is voor haar doen nu juist wel mooi in de hals hoor! & het kan altijd momentopname zijn maar dat heb je vaker

Teminste,, niet hoe ik het bedoelde 

Blesje_Love schreef:Hee Jen!
Zooo jullie gaan al vooruit!
In de middendraf gaat ze al veel beter bergop vergeleken bij de laatste keer dat ik haar zag! [[en dat is soo long ago]]
Ze liep toen in de middendraf nog niet zo mooi in haar hals, maar daar ben je mee aan het werk en het ziet er zo al een stuk beter uit! Dus dat komt vast wel goed!
Maar net wat marieke zegt, je moet wel wat aan je houding werken
Ik heb wel ergere dingen gezien, maar zo maakt het het idd nét niet af
Maar meid, verder ziet het er goed uit!
Dorage schreef:dankjewel allemaal.
ja ik weet ben druk bezig met mijn houding, ik moet mijn benen inderdaad langer maken!
de bandages zaten goed, maar ze zijn wat afgezakt normaal heb ik andere om maar ik wou witte & deze zijn best vervelend.

vooral die laatste wauw zeg! helemaal mooi

. De laatste foto vindt ik het mooiste
. Verder heb ik geen commentaar, denk dat je zelf wel weet waar je aan moet werken.
(qua kleur dan). Is het nou een pony of een paard? 
.

Je hebt een leuke pony! Sommige foto's zijn net op het verkeerde moment genomen.. maar over het algemeen, mooie combinatie.. Alleen het uitstrekken kan beter.. en je zit vrij ver achterin!