Flutterby schreef:Zo, dat ziet er lekker uit! Ik heb dit jaar 't hoefijzer gezien tijdens de brabantse ruiterdagen, die zijn écht goed en snel zeg! Komt er binnekort weer een evenement aan waar jullie moeten rijden, zou het graag willen zien namelijk!
Jammer genoeg hebben we tot nu toe nog geen evenement waar we moeten rijden.
lovelucky schreef:Jeetje wat een gafe foto's zeg!! En wat een vertrouwen hebben jullie in elkaar (jij en je fjord)! Echt geweldig om te zien
Enne niet om te zeuren:-) Maar moet je neusriem niet een beetje hoger?
En nog een vraagje, zit die martingaal als een soort stootteugel aan het bit?
Ik heb sinds kort een nieuw hoofdstel
en die zit nu een stuk beter. En de martingaal zit aan de neusriem,dit kan je zien als een soort stootteugel
sabby schreef:ziet er geweldig uit!! echt gaaaaf!
gebeurt het vaak dat je enthousiast gaat hangen en dat je paard dan door-dendert? dat je paard doorgaat en jij 'blijft hangen' zeg maar? dit lijkt me best leuke bloober momenten opleveren soms![]()
enne; t lijkt me dat ze dit niet ALTIJD doet..ze zal ook wel eens 'gewoon' rijden he..
dat ze traint en wedstrijdjes rijdt lijkt me niet echt slopend voor je paard? niet meer als polo, springen, cross of wat dan ook?
zolang je het volgens de regels en met beleid doet?
Het gebeurt niet zo vaak dat iemand er naast blijft hangen.
Ik rij doordeweeks dressuurmatig. We hebben 1 keer per week horseball training, eerst hebben we 1 uur dressuur les en daarna gaan we horseballen.
suusje26 schreef:Hoe groot is zo'n veld eigenlijk, netzoals een bak?
De ideale maat voor een horseball bak is 65 m x 25 m, de max. lengte is 75m en de min. lengte is 60m. De max breedte is 30m en de min. breedte is 20m
Arabesk schreef:Waarom zijn die bandages om en om verschillend van kleur?
Wij hebben verschillende kleuren bandage's omdat dit goed bij onze team kleding past. Dit zie je bij veel horseball teams.

haha:P 
(nummer 7, bruine pony, bontje om de singel)
die grote
. Wat is dat nu weer voor woordgebruik? Volgens mij kan je het ook op een andere manier duidelijk maken wat je bedoelt. Zag trouwens in je profiel dat je op een manege rijd, tja dit zal vast wel altijd goed zijn voor het paardenlichaam
. Bedoel hiermee te zeggen (voordat mensen hier weer discussie over beginnen) dat ook in de tak van paardensport die jij beoefent er dingen niet altijd goed zijn.