knabbelgirl schreef:nou ik heb les gehad en mijn vermoeden werd bevestigd. Het is niks met het zadel oid maar het zit in haar achterhand. Ik had al een paar dagen het gevoel dat ze niet helemaal regelmatig liep van achteren uit, niet kreupel maar ook niet zuiver. Na het controleren bleek dit zo, maar dit is puur en alleen doordat zij na het scheren 20 dagen stil heeft gestaan ivm vakantie en zadel bij zadelmaker.
Ik moet haar nu een keer fysio geven en helemaal gymnastiseren en dan is het weer goed. Ik hoop dat dit werkt. Haar gekut was dus ook puur omdat ze daar last van had, maar dit is er dus door haar karakter niet eerder uitgekomen
Als je volgende keer weer een probleem hebt,probeer dan zo volledig mogelijk te zijn met je verhaal...ik lees nu pas dat ze 20 dagen stil heeft gestaan...wat dus wel degelijk invloed kan hebben op gedrag en ook vertelde je:
Citaat:Ook is ze nog helemaal gecheckt door de DA dus ook dat kunnen we uitsluiten.
Nu weet ik niet wat hij heeft gecontroleerd maar is blijkt dus wel degelijk een lichaamelijk probleem te zitten.
Het is altijd heel moelijk om adviezen te geven op een verhaal dus het verhaal moet zo volledig mogelijk zijn....ook dat ze maar een jaar onder het zadel is kan van invloed zijn.
Ik bedoel dit trouwens absoluut niet aanvallend maar voor goed advies zijn de juiste gegevens erg belangrijk
Hoop dat dit het probleem was en dat jullie na de therapie weer heerlijk kunnen rijden