Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik ben er zelf ook wel benieuwd naar. De afstamming van Bart is onbekend 
bakje graag!
Melody21 schreef:Wauwie, een superdesuperdesuper paard zonder bekende afstamming! Ik was er benieuwd naar omdat hij zo mooi een klein beetje 'klassiek' is, nou ja, ik weet niet hoe je dat noemt.Een heel klein beetje een ouder type paard ofzo. Maar misschien lijkt dat alleen maar zo op de foto omdat ie zo ontzettend krachtig eruitziet! Leuk paard. Super goede ruiter
Je wilt niet weten op hoeveel ( en nog veel vervelender) manieren die omschreven wordt soms..
Met dit paard ben ik gewoon een twee-eenheid
super mooi

INkie schreef:Melody21 schreef:Wauwie, een superdesuperdesuper paard zonder bekende afstamming! Ik was er benieuwd naar omdat hij zo mooi een klein beetje 'klassiek' is, nou ja, ik weet niet hoe je dat noemt.Een heel klein beetje een ouder type paard ofzo. Maar misschien lijkt dat alleen maar zo op de foto omdat ie zo ontzettend krachtig eruitziet! Leuk paard. Super goede ruiter
Mag je gerust zeggen hoorJe wilt niet weten op hoeveel ( en nog veel vervelender) manieren die omschreven wordt soms..
En zo super ben ik nietMet dit paard ben ik gewoon een twee-eenheid
hoop dat je dat wel had begrepen. 
je krijgt het toch maar weer voor elkaar om hem aan het sjouwen te krijgen!!! super!!!
daniella74 schreef:Das wel binnenkomen met zo'n enorm paard. Aansprekend dier en leuke combi met amazone.