Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paulaa_ schreef:Btw ik vind 3 jaar btw nog net wat te jong om in te rijden..
Maja mijn mening
Ilzjuh schreef:Paulaa_ schreef:Btw ik vind 3 jaar btw nog net wat te jong om in te rijden..
Maja mijn mening
Dat is heel persoonlijk. Je kunt een drie-jarig paard best inrijden, maar gewoon héél rustig aan (twee á drie keer per week twintig minuutjes is gewoon echt genoeg), en met hulpteugels klöten is ook niet echt mijn cup of tea.
Paulaa_ schreef:Maar in de openings post staat dat ze iedere dag reed..
Dat kan dus drie of vier dagen zijn.
sam_amore schreef:Ik wil jullie erig bedanken nu ben ik over stag en die slof komt er niet meer op..
Daarom vraag ik om een Slotje..

Jammer dit. Zij heeft ervaring?Ilzjuh schreef:Paulaa_ schreef:Maar in de openings post staat dat ze iedere dag reed..
Om de dag.Dat kan dus drie of vier dagen zijn.
Verstandig TS.
Koortje schreef:sam_amore schreef:Ik wil jullie erig bedanken nu ben ik over stag en die slof komt er niet meer op..
Daarom vraag ik om een Slotje..
maaikemuis schreef:*sarcasmemodus aan.
Ts, je rijdt het paard zelf helemaal fantastisch. Ik kan me voorstellen dat je er enorm van baalt dat deze ogenschijnlijke prutser je ambities om volgend jaar Z te starten helemaal met de grond gelijk maakt.
Zo, nu ik je bij deze helemaal de hemel in heb geprezen kan dit topic gerust gesloten worden.
*sarcasmemodus uit.
Roxx schreef:En dan ga je er vrolijk foto's van staan maken ipv er iets van te zeggen?
Born2BCrazy schreef:als ik het er niet mee eens was..no problemo..
mondje open, amazone eraf![]()
(en slof mag ze ook meenemen)

Roxx schreef:En dan ga je er vrolijk foto's van staan maken ipv er iets van te zeggen?