Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..Betaal dus liever 10 euro per uur meer, en dat ik goed les, dan dan ik 3uur in de week kan lessen, en dat ik dan les krijg van iemand, waarvan ik niks/minder leer...
! Het is maar wat je instructrice vraagt! Gipsylover schreef:Alhoewel ik ook goeie kwaliteit heb aangezien de les 15 euro kost.

IKbenEllen schreef:Maar de kwaliteit-kiezers (ondanks dat ik geen dure instructeur heb is voor mij de kwaliteit prima, ik leer nog steeds), mag ik weten wat jullie dan betalen en op welk niveau jullie rijden?
Citaat:Bedenk dat veel instructeurs het interessanter en leuker vinden om een meer ervaren ruiter te begeleiden.
IKbenEllen schreef:Maar de kwaliteit-kiezers (ondanks dat ik geen dure instructeur heb is voor mij de kwaliteit prima, ik leer nog steeds), mag ik weten wat jullie dan betalen en op welk niveau jullie rijden?

)
Er zijn ook hele dure instructeurs die gewoon níet fijn les geven! Citaat:Bedenk dat veel instructeurs het interessanter en leuker vinden om een meer ervaren ruiter te begeleiden.
Judje schreef:Natuurlijk ga ik voor kwaliteit, maar de lesprijs bepaald natuurlijk niet de kwaliteit, maar de instructeur/trice! En of dit nou een 'huis-tuin-en-keuken-instructrice' (niet denigrerend bedoeld!) is of een GP-amazone, mij maakt het niks uit!