Jorine_ilysm schreef:Deze is inderdaad erg leuk!
Alleen een beetje aan je houding werken en niet naar het mooie paardje kijken , maar naar voren
Dankje!
Haha
maar hijs ook zo leuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jorine_ilysm schreef:Deze is inderdaad erg leuk!
Alleen een beetje aan je houding werken en niet naar het mooie paardje kijken , maar naar voren
maar hijs ook zo leuk

Talietjuh schreef:Ga jij maar lekker een hafje inrijden op je gympies, de beugels mogen wat langer.

Nimmy schreef:Heey Martine,
Ziet er leuk uit...
Probeer alleen wel op je eigen houding te letten... rechtop blijven zitten en zou alleen wel je beugels iets langer doen.. kun je ook beter zitten en rijden op je zit heb je later alleen maar profijt van.
En je zadel lijkt soms wat op de schouder te liggen, zou even een keer goed (laten) kijken of het zadel wel goed ligt.

Moniek schreef:hallo
de fotos zijn in iedergeval beter dan in je eerste topic.
Wat mij opvalt is dat ik je longeerwerk meer zie als wat rondjes draven en een galop.
Longeren is anders juist hier moet je paard ontspannen kunnen lopen en op comando's reageren.
je kan duidelijk zien dat er geen goed circels word gelopen en dat je paard alles behalve balans heeft.
Daar bedoel ik mee hij hangt erg veel aan de longe en jij laat dat toe.
Longeren is een vak apart en dus niet alleen rondjes lopen.
Ik wil echt zeggen hoe goed je ook je best doet,je mist gewoonweg de ervaring laat iemand erbij komen zodat je dit samen kunt doen waardoor je ook veel lkan leren.
Dit is slechts een advies en niet bedoeld om je te ontmoedigen.

lottehorse schreef:wel gedurft dat je weer een topic opent! (positief bedoeld)
en ik vind het al weer een stuk beter! (jammer dat somige mensen alleen maar comentaar kunnen hebben! positief werkt beter!!) ik zou proberen eerst je paard gewoon lekker rustig ontspannend te laten longeren voor je er op gaat! en dan helemaal teugels lang! verder veel suc-6 er mee!!
Zie reactie hier boven.. dit was het begin van het longeren

Maar tis niet veilig! normaal rij ik altijd met jophers en chaps! Martine_m schreef:lottehorse schreef:wel gedurft dat je weer een topic opent! (positief bedoeld)
en ik vind het al weer een stuk beter! (jammer dat somige mensen alleen maar comentaar kunnen hebben! positief werkt beter!!) ik zou proberen eerst je paard gewoon lekker rustig ontspannend te laten longeren voor je er op gaat! en dan helemaal teugels lang! verder veel suc-6 er mee!!
Ja wat is gedurft.. ik had beloofd nieuwe foto's te plaatsen dus dan doe ik dat! Als ik nou echt niet kon rijden had ik dat idd vast niet gedaanZie reactie hier boven.. dit was het begin van het longeren
![]()
dankje
. maarja daarom vind ik het dus wel goed dat je het doet! 
Sandra_HC4L schreef:Wat een commetaar hier weer zeg
dit is juist allemaal positief comentaar ja.. 
Hoezo durf je geen foto's meer te plaatsen dan? mag ik de nk van je topic?
. dit ziet er een stuk beter uit!
en dan krijg je ook veel beter en leuker comentaar
temistnen dat vind ik

pony leert snel
lkkr ontspannen. hij heeft een mooie oranje achtige kleur
. maar hele leuke pony!!
mariskaatjuh schreef:ziet er mooi uitlkkr ontspannen. hij heeft een mooie oranje achtige kleur
![]()
wat ik wel jammer vind is dat haar manen en vooral de staart erg vies overkomen.. die zouden heel licht mooier zijn. maar hele leuke pony!!
veel plezier met haar
Veel plezier met inrijden verder!