ik wel namelijk 
ga lekker zo door
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik wel namelijk 

En waarom ik geen nieuwe cap koop? Misschien dom en gierig van me, maar voor 1 weekje wil ik geen nieuwe cap gaan kopen. Voortaan neem ik mijn huidige cap gewoon steeds mee, maar ik dacht dat mijn oude nog wel goed zou zijn. Niet dus.
wel een goed excuus voor een nieuwe
)

En ik bedoel ook geen van die frutseltjes van 30cm. En dit is mijn 2e springtopic, dus zo vaak kan het niet zijn.

LilianR schreef:Ziet er leuk uit!
Comotu is leuk, wil nog steeds een keertje mee richting Spanje.

Eleandra schreef:LilianR schreef:Ziet er leuk uit!
Comotu is leuk, wil nog steeds een keertje mee richting Spanje.
Ik houd je niet tegen!

Red_Savage schreef:Dan ga jij ipv mij, ik moet sparen voor Zweden
Ik ging al

(alhoewel of hebben wij wel carnavalsvakantie en heet dat anders?
)
En volgens mij valt het ook heus niet op als wij in jou of Kaily's tas zitten.

Red_Savage schreef:Dat ze alleen de grote sprongen plaatst wil niet zeggen dat ze alleen maar grote sprongen maakt.
ik heb alleen gezegt dat ze met kleine sprongetjes haar handen moet oefenen voordat ze hoog gaat. Je kan het wel voor haar gaan opnemen, maar ik zeg dit met geen ene kwade bedoeing+HAW is voor tips, dus ik ga me niet tegenover jou of de TS verontwschuldigen ofzo
mandy13 schreef:Red_Savage schreef:Dat ze alleen de grote sprongen plaatst wil niet zeggen dat ze alleen maar grote sprongen maakt.
Ik heb mijn bericht nogmaals doorgelezen, maar ik kan nergens vinden dat ik zeg dat ze niet laag springt hoorik heb alleen gezegt dat ze met kleine sprongetjes haar handen moet oefenen voordat ze hoog gaat. Je kan het wel voor haar gaan opnemen, maar ik zeg dit met geen ene kwade bedoeing+HAW is voor tips, dus ik ga me niet tegenover jou of de TS verontwschuldigen ofzo