Comotu (P.R.M.) springend in Spanje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Iinge_

Re: Comotu (P.R.M.) springend in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 21:34

ziet er goed uit, maar vind je het niet heel irritant als je je haar los hebt Bloos ik wel namelijk Knipoog

ga lekker zo door Lachen

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 21:54

Erg leuk natuurlijk zo'n positieve reacties, bedankt! Haha!
Ik heb geen last van mijn losse haar, ik draag het nooit anders. Ik ben er een beetje fobisch voor omdat ik ondanks ooroperatie nogsteeds mooie flappers heb!

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 22:04

Hij kan idd leuk springen.. De grond lijkt idd niet helemaal je van het.. en je mag af en toe je handen wat meer mee naar voren brengen..

Maarre misschien een hele domme.. waarom koop je niet gewoon een grotere cap? Pling

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 22:15

Ik heb vandaag de eerste kruiwagen zand erheen gebracht, het is alleen heel zwaar omdat ik flink bergop moet naar de spingplek. Maargoed, het gaat wel lukken. Lachen En waarom ik geen nieuwe cap koop? Misschien dom en gierig van me, maar voor 1 weekje wil ik geen nieuwe cap gaan kopen. Voortaan neem ik mijn huidige cap gewoon steeds mee, maar ik dacht dat mijn oude nog wel goed zou zijn. Niet dus.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 22:23

Oke..ben weer wat wijzer Clown

Lijkt mij het handigst om zowel daar als in NL een passende cap te hebben..(stel je voor dat je m bijv in spanje vergeet Nagelbijten / Gniffelen wel een goed excuus voor een nieuwe Knipoog )
zoveel kost een beetje degelijke cap toch ook niet?
Voor een paar 10tjes heb je er al 1 Knipoog
Laatst bijgewerkt door Born2BCrazy op 23-10-07 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 22:29

Haha goed plan, dan snap je het misschien. In Nederland heb ik een cap die goed past, maar hier in Ibiza niet. In de vakanties ben ik hier, maar aangezien ik al zo'n 2 jaar niet meer met cap heb gereden, en ik dat ding al zo'n 7 jaar heb past hij mij niet meer. Dus voortaan zal ik mijn cappie uit Nederland meeslepen, of met kerst paps lief aankijken. Haha!

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 11:58

hey,,

leuk paard zeg! hij kan erg leuk springen! Pling

Ik heb alleen het idee dat hij je hand probeerd te ontlasten. Je maakt van je armen kippenvleugels i.p.v. ze naar voor te doen, dus hij krijg niet zo veel ruimte maar om dan alsnog die hackmore te ontlasten buigt hij BOVEN de sprong! dat is echt geen goed teken hoor en zo kan ie ook gewoon niet goed springen! ik vind het ontzettend knap dat hij met gebogen hoofd dit foutloos springt! en ik vraag je echt: neem les van een goede instructrice/instructeur, want met zelf rommelen kom je er niet! Ik bedoel het niet vervelend, maar als je paard je hand zo erg ontwijkt zit dat gewoon niet goed. Je zou kunnen beginnen met een normaal bit o.i.d.

dit is niet beledigend of vervelend bedoeld, maar alsjeblieft doe er wat mee! doe die handen goed naar voor tijdens de sprong, geef hem de ruimte. want dit gaat verkeerd. Op een gegeven moment red hij zichzelf niet meer.

groetjes mandy13

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 12:03

Les is hier absoluut geen optie. Ik ga gewoon kleine sprongetjes nemen totdat ik goed onder controle heb waar mijn hand zit. En zoals gezegd, bit gaat niet, maar ik wil wel kijken naar een minder scherp bitloos hoofdstel.

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:05

ik vind dit anders geen klein sprongetje hoor, en ik heb al best vaak een springtopic van je gezien. zet de sprong op max. 50cm en als je dán je handen goed naar voor doet, dan kan je een keer 60 proberen, de max. hoogte moet je zelf bepalen aan de hand van het paard, daar kan ik niks over zeggen. Knipoog

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:06

Dat ze alleen de grote sprongen plaatst wil niet zeggen dat ze alleen maar grote sprongen maakt. Scheve mond

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 12:07

Nee dit niet, vanaf nu bedoel ik. Lachen En ik bedoel ook geen van die frutseltjes van 30cm. En dit is mijn 2e springtopic, dus zo vaak kan het niet zijn.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:11

Ziet er leuk uit!
Comotu is leuk, wil nog steeds een keertje mee richting Spanje. Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:12

Dan ga jij ipv mij, ik moet sparen voor Zweden Vork

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:13

Haha is goed! Clown

Geen boomloosje deze keer trouwens?

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 12:16

Nee, ik wilde wel, maar er waren 2 dingen die er tegen spraken. 1. Mijn beugels zijn te lang voor het springen en ik kreeg er geen bij.
2. Ik hoor altijd dat er zo verschrikkelijk veel punt belasting is als je boomloos gaat springen, dus houd ik het maar bij kleine sprongetjes met boomloos. Op buitenritjes ed gaat het zadel er natuurlijk wel op Haha!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 12:17

LilianR schreef:
Ziet er leuk uit!

Ik houd je niet tegen! Haha!

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:18

Valt mee met de punt belasting, je hebt een goede pad. En als je goed kan zitten, zonder in je beugels te hangen, is het nog minder. Lachen

Slecht passend zadel is (misschien nog wel) slechter.

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:19

Eleandra schreef:
LilianR schreef:
Ziet er leuk uit!

Ik houd je niet tegen! Haha!

Cool

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 12:20

Daar heb je gelijk in, ik heb wel het zadel van Evento gepakt, ik merkte dat die een stuk beter lag dan zijn eigen. Ik zal eens allebei uitproberen en kijken waar hij lekkerder mee springt. Lachen

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:31

Red_Savage schreef:
Dan ga jij ipv mij, ik moet sparen voor Zweden Vork

Nééé! Nee nee nee nee Ik ging al Vork

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 12:36

Niet ruzieen, rustig aan allemaal!
Rianne, jij mag mee in de carnavalsvakantie en Liel in de meivakantie, of andersom?

Jammer he dat ouders het niet allemaal fantastisch vinden?

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:37

Ik heb geen carnavalsvakantie en in de meivakantie ben ik al weg Clown (alhoewel of hebben wij wel carnavalsvakantie en heet dat anders? Vork )

Of we gaan tegelijk in de zomervakantie, lekker gezellig, en ja de ouders..
ZOu het op vallen als Lilian en ik een tijdje wegwaren? Nee toch... En volgens mij valt het ook heus niet op als wij in jou of Kaily's tas zitten. Schijnheilig

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:41

Red_Savage schreef:
Dat ze alleen de grote sprongen plaatst wil niet zeggen dat ze alleen maar grote sprongen maakt. Scheve mond

Ik heb mijn bericht nogmaals doorgelezen, maar ik kan nergens vinden dat ik zeg dat ze niet laag springt hoor Verward ik heb alleen gezegt dat ze met kleine sprongetjes haar handen moet oefenen voordat ze hoog gaat. Je kan het wel voor haar gaan opnemen, maar ik zeg dit met geen ene kwade bedoeing+HAW is voor tips, dus ik ga me niet tegenover jou of de TS verontwschuldigen ofzo Knipoog

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:44

mandy13 schreef:
Red_Savage schreef:

Ik heb mijn bericht nogmaals doorgelezen, maar ik kan nergens vinden dat ik zeg dat ze niet laag springt hoor Verward ik heb alleen gezegt dat ze met kleine sprongetjes haar handen moet oefenen voordat ze hoog gaat. Je kan het wel voor haar gaan opnemen, maar ik zeg dit met geen ene kwade bedoeing+HAW is voor tips, dus ik ga me niet tegenover jou of de TS verontwschuldigen ofzo Knipoog

Verontschuldigen hoeft niet, en ik snap je bedoelingen. Lachen

Alleen bij "ik vind dit anders geen klein sprongetje hoor, en ik heb al best vaak een springtopic van je gezien" maakte ik op dat je een drogreden gebruikte en kwam het over alsof ze altijd die hoogte sprong.
En ik maakte duidelijk dat ze absoluut niet alleen hoog springt, maar ook genoeg kleine sprongetjes maakt.

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 12:55

*onbelangrijke info*

Maar dit doet er allemaal niet toe, het gaat erom dat ze d'r handen naar voor moet doen, want dit paard kan niks zo, dat is mijn boodschap en verder heb ik niet zo veel te melden, wat jullie met jullie beestjes uitspoken moeten jullie weten, daar sta ik buiten.