Pop schreef:Melody21 schreef:.
IK WAS AL AAN HET TYPEN!![]()
Hihi, snap ik.
[/quote]mooi haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pop schreef:Melody21 schreef:.
IK WAS AL AAN HET TYPEN!![]()
[/quote]
x__Ellis schreef:aerdenhout1 schreef:Ik zou zeggen...slaap lekker door Kwintun!
Op de foto's ziet het er echt niet uit dat je 200 punten zou kunnen rijden in het M1. Zelfs in een B proef willen ze dit niet zien.
Met verzamelen heeft dit ,wat ik op de foto zie, al helemaal NIETS te maken!!
Daarbij heeft je paard wel heel weinig bespiering voor een dressuurpony.
Hier ben ik het dus absoluut mee eens! Ik geloof helemaal niet dat je in het M zit...
Maar verder vind ik het setje wel coolal zou ik het zelf niet kopen!
x__Ellis schreef:aerdenhout1 schreef:Ik zou zeggen...slaap lekker door Kwintun!
Op de foto's ziet het er echt niet uit dat je 200 punten zou kunnen rijden in het M1. Zelfs in een B proef willen ze dit niet zien.
Met verzamelen heeft dit ,wat ik op de foto zie, al helemaal NIETS te maken!!
Daarbij heeft je paard wel heel weinig bespiering voor een dressuurpony.
Hier ben ik het dus absoluut mee eens! Ik geloof helemaal niet dat je in het M zit...
. kwintun schreef:Waar kan je een topic sluiten?
kwintun schreef:x__Ellis schreef:
Me pony word zelfs afgekraakt
kwintun schreef:x__Ellis schreef:
Me pony word zelfs afgekraakt
Essssss schreef:En oja, zoals de andere al zeggen, 200 punten en in de M1? Oja, niet echt te zien. Meisje, ga geen dingen verzinnen, want bokt komt daar toch wel achter. Dat helpt echt niets.

Essssss schreef:En oja, zoals de andere al zeggen, 200 punten en in de M1? Oja, niet echt te zien. Meisje, ga geen dingen verzinnen, want bokt komt daar toch wel achter. Dat helpt echt niets.
panache schreef:Essssss schreef:En oja, zoals de andere al zeggen, 200 punten en in de M1? Oja, niet echt te zien. Meisje, ga geen dingen verzinnen, want bokt komt daar toch wel achter. Dat helpt echt niets.
het kan toch, misschien is dit dé slechte dag van de training en foute momentopnames
of misschien was de jury ontzettend onder de indruk van het lopen of rijden van de ruiter.
van een paar fotos kan je niet beoordelen of ze 200 punten op een vórige dag gehad heeft.
panache schreef:Essssss schreef:En oja, zoals de andere al zeggen, 200 punten en in de M1? Oja, niet echt te zien. Meisje, ga geen dingen verzinnen, want bokt komt daar toch wel achter. Dat helpt echt niets.
het kan toch, misschien is dit dé slechte dag van de training en foute momentopnames
of misschien was de jury ontzettend onder de indruk van het lopen of rijden van de ruiter.
van een paar fotos kan je niet beoordelen of ze 200 punten op een vórige dag gehad heeft.
Essssss schreef:Daarom: Andere foto's die misschien wat overtuigender zijn?![]()
Zoals ik al zei, misschien zijn het momentopnamens..
Jorine_ilysm schreef:Essssss schreef:En oja, zoals de andere al zeggen, 200 punten en in de M1? Oja, niet echt te zien. Meisje, ga geen dingen verzinnen, want bokt komt daar toch wel achter. Dat helpt echt niets.
het is toch ookal goed als je in de B zit ? je kan starten & je hebt liefde met je pony , dat is het belanrgijkste.
alhoewel ik ook natuurlijk metg ene hengst grand Prix rijd![]()
Ik rijd geen hengst & ga binnekort starten met een priveruintje van 12 jaar.
Daarom meid , wees blij met de pony die je hebt !
x__Ellis schreef:Essssss schreef:Daarom: Andere foto's die misschien wat overtuigender zijn?![]()
Zoals ik al zei, misschien zijn het momentopnamens..
zoveel momentopnamens?? Beetje vaag...![]()
. Wie weet?.. Een hele foute training ofzo, waardoor er ''allemaal'' momentopnamens zijn genomen, en daartussendoor ze heul goed liep. Zoals iedereen al wacht met smart op betere foto's, dan kunnen we denk ik wat meer beoordelen.