Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)roxiie schreef:Ik vind het echt een hele leuke pony! Echt een sprekend hoofdje..
Toch zijn er een paar dingetjes die mij storen; Je voeten/hakken ( en dan heb je ook nog sporen om. Die zijn nodig om je paard voorwaarts te krijgen zeg je, probeer t liever eens met een zweepje of ga heel hard werken aan de ligging van je benen)
Daarnaast ben je te groot voor het zadel. Het ziet er niet alleen raar uit, maar voor je zelf kan het ook vervelend gaan worden ( rugklachten e.d.)
En van mij ( en nog genoeg anderen hier) mag je wel uit de mond weg blijven.
Succes met z'n tweetjes!
_joellover_ schreef:maar dan meer stap draf halt stap galop enz. iemand anders daar nog tips op dan ?
_joellover_ schreef:roxiie schreef:Ik vind het echt een hele leuke pony! Echt een sprekend hoofdje..
Toch zijn er een paar dingetjes die mij storen; Je voeten/hakken ( en dan heb je ook nog sporen om. Die zijn nodig om je paard voorwaarts te krijgen zeg je, probeer t liever eens met een zweepje of ga heel hard werken aan de ligging van je benen)
Daarnaast ben je te groot voor het zadel. Het ziet er niet alleen raar uit, maar voor je zelf kan het ook vervelend gaan worden ( rugklachten e.d.)
En van mij ( en nog genoeg anderen hier) mag je wel uit de mond weg blijven.
Succes met z'n tweetjes!
Maar hier ben ik dus mee bezig met me ligging ..
En het zadel het is een leas paard en al had je even gelezen was dat al een paar keer aan de orde gekomen
_joellover_ schreef:Het bit is echt niet te groot
Echt bedankt voor jullie tips ik ga der wat mee doen maar ik heb al wat wedstrijden gereden en daarbij hebben ze niets negitiefs over me houding gezegt ..
eerlijk gezegt vind ik het ook erg me voeten enz.
En bijv. een ander zadel ik heb er geen geld voor ...
Ik zit trouwens al op les..

marjoleinft schreef:NIET ZAGEN IN DE MOND
Reactie had inderdaad wat minder aanvallend over kunnen komen, maar het lijkt me dat dit soort reacties nu ook weer niet geheel op zijn plaats zijn in dit topic.