Nikki (v. Darwin) voor het eerst met S&T @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rindin

Re: Nikki (v. Darwin) voor het eerst met S&T @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 17:49

Haha dank je wel! Als ik nog eens een voorlezer nodig heb... Tong uitsteken
Ik ga in november starten, dus ik hou jullie wel op de hoogte!

En nee, ik heb nog geen hoedje... Volgende week ben ik jarig, dus dan komt ie wel Tong uitsteken

Noortje_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 17:53

rindin schreef:
In mijn ogen wel. Ik wilde het gewoon even proberen, of ik het wat vond. Nu is het duidelijk, ik ga hier niet mee verder. Een vriendin die al langer Z rijdt, was erbij. En daarnaast is het niet een vreselijke ramp als je een keer wat fout doet. Daar leer je alleen maar van. Het zijn geen rare foto's, ze is lekker ontspannen en lekker door de rug, dus ik zie het probleem niet hoor! Zal binnenkort ff een topic maken, zonder S&T. Misschien wordt er dan minder gezeurd...

Inderdaad wat een gezeur allemaal! Ik vind het er goed uit zien hoor! Je moet toch een keer proberen hoe stang en trens aan voelt bij jouw paard. En daarbij pak je het rustig aan, stang pak je echt niet te strak op. Ik vind het alleen maar heel knap dat je zover gekomen bent! Paard loopt ontspannen en neemt achterhand echt wel mee! Mag nog meer in oprichting komen maar zo voor de 1e keer ziet het er prima uit, lekker les nemen en dan komt dat allemaal zeker in orde.

incognitwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:21

[quote="Piroska"][quote="greece"]
[quote="WinBinChes"]
Je mag hem wel 2 versnellingen lager rijden. Je jaagt hem nu en over zijn tempo en op de voorhand. Terwijl hij niet overkomt als een die graag op de voorhand loopt.

Verder wel mooi je ontspanning erin, maar denk aan je tempo

ja dat valt mij ook op
ze gebruikt totaal de achterhand niet en doet niks anders dan diepzee duiken
maar je paard is toch al lang en breed Z geweest
dan is er geen kunst meer aan

[b]Haha, ik kan wel zien dat JIJ daar geen ervaring mee hebt!!!!!

dat heb je dan goed fout

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:39

Moderatoropmerking:
Kunnen we het wel een beetje netjes houden ? Nors opkijken

incognitwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 19:43

de Z staat voor zwaar, verzamelen, dat zie ik nergens ook niet in je profiel
en dat diep zee duiken zou je mee kunnen los rijden
maar wees dan ook eerlijk
dat je lang niet altijd in de winstpunten zit
en je paard allang Z geweest is

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 21:33

Erika, wat kinderachtig. Hoe weet jij nou hoe ik wedstrijden rij? Ik rij altijd winstpunten (in de laatste 3 klasses 2x niet, maar beide keren wel een 2e prijs) Dus ik weet niet waar jij je mee bemoeit, maar dan moet je de volgende keer bij ons op stal maar ff in mijn gezicht komen zeggen wat je ervan denkt! Dit is wel zo laag bij de grond!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-07 21:47

Noortje_E schreef:
rindin schreef:
In mijn ogen wel. Ik wilde het gewoon even proberen, of ik het wat vond. Nu is het duidelijk, ik ga hier niet mee verder. Een vriendin die al langer Z rijdt, was erbij. En daarnaast is het niet een vreselijke ramp als je een keer wat fout doet. Daar leer je alleen maar van. Het zijn geen rare foto's, ze is lekker ontspannen en lekker door de rug, dus ik zie het probleem niet hoor! Zal binnenkort ff een topic maken, zonder S&T. Misschien wordt er dan minder gezeurd...

Inderdaad wat een gezeur allemaal! Ik vind het er goed uit zien hoor! Je moet toch een keer proberen hoe stang en trens aan voelt bij jouw paard. En daarbij pak je het rustig aan, stang pak je echt niet te strak op. Ik vind het alleen maar heel knap dat je zover gekomen bent! Paard loopt ontspannen en neemt achterhand echt wel mee! Mag nog meer in oprichting komen maar zo voor de 1e keer ziet het er prima uit, lekker les nemen en dan komt dat allemaal zeker in orde.

Afgod Amen

incognitwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 07:08

rindin schreef:
Erika, wat kinderachtig. Hoe weet jij nou hoe ik wedstrijden rij? Ik rij altijd winstpunten (in de laatste 3 klasses 2x niet, maar beide keren wel een 2e prijs) Dus ik weet niet waar jij je mee bemoeit, maar dan moet je de volgende keer bij ons op stal maar ff in mijn gezicht komen zeggen wat je ervan denkt! Dit is wel zo laag bij de grond!

Iedereen kan dat op startlijsen zien...........
Maar ik heb je vaak genoeg op concours zien rijden, en bij de uitslagen zien staan.

Maar goed als jij tevreden bent zo, zou ik zeggen vooral door gaan.

Iedereen kan zien dat je paard zijn bekken niet gebruikt.
Zonder bekken gebruik kan een paard niet verzamelen.

Sies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 07:13

wat een gaaf paard.
Ik houdt van vossen met veel wit en veel body.
kwijl
en uhh.. lekker op je eigen bitje starten toch?

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 09:23

greece schreef:
rindin schreef:

Maar ik heb je vaak genoeg op concours zien rijden, en bij de uitslagen zien staan.

Vraag me af of er voor jouw toegevoegde waarde bij zit om dit zo open en bloot op internet te zetten. Maar oke, ik vind het er best fijn uitzien, hij mag iets hoger maar zoals al ongeveer 30x is aangegeven, was dit gewoon een keertje lekker ontspannen uitproberen. Volgens mij kan je paard prima verzamelen, alleen heb je daar op deze foto's inderdaad niet naar gevraagd.

Ga zo door, maar ook ik zou kiezen voor les, maar ik snap dat je een geschikte instructeur wilt, succes met zoeken en succes met je z debuut!

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 13:29

Laat dat wijf maar zeuren, die denkt overal verstand van te hebben! Jaloers... omdat ze zelf alleen in het B en L rond blijft hobbelen... Maar goed, ik ga een geschikte instructeur zoeken en dan gaat het vast goedkomen!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:36

Dat denk ik ook, succes ermee!!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 13:45

ik heb in je profiel gekeken en daar ziet het er erg goed uit!

ik zou ook op trens blijven rijden en wens je veel succes in het Z.
weet jij trouwens alle oefeningen en hoe ze te ontwikkelen, dat je al klaar bent voor het Z en het alleen doet? knap hoor.

orrieborrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 14:54

rindin schreef:
Jaaaa nog een vlek! Super gaaf he?! Vind het leuk als een paard iets speciaals heeft! Wat voor bloed zit er achter die van jou?

Het is een merrie van Polansky x Ulft.

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:00

Wat een onwijs leuke vos heb je ..Succes straks in de Z en commentaar is al gegeven Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:32

De onderste foto's in je profiel zien er beter uit, persoonlijk had ik de foto's in dit topic niet op Bokt gezet Lachen

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:44

Je trekt je stang niet te strak aan, je kinketting zit te los, daardoor kantelt je stangbit te ver naar achter toe. Daardoor lijkt het alsof je teveel druk op je stangteugel hebt.

Je moet je kinketting iets strakker doen, 2 vingers tussen ketting en huidje, als dat te streng inwerkt, kun je er een rubbertje, leertje of een gelkussentje tussendoen. In het begin kun je het iets losser doen omdat sommige paarden een beetje bang zijn voor de inwerking.

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:22

Hey,

Mooi paard heb je joh en hij loop ook lekker ontspannen. Ik heb even in je profiel gekeken maarre petje af! Als ik dan soms foto's hier op bokt zie van beginners die in die mond zitten te rukken en plukken vreselijk! Dan zie ik veel liever dit. En trouwens volgens mij is het de bedoeling dat je je paard tijdens de training voor een groot deel van de tijd iets langer en lager moet rijden dan dat je op wedstrijden doet, helpt mee aan de losheid en ontspanning van het paard! Groetjes

MandyNancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:27

Leuk paard Lachen
De stang mag wel wat losser de volgende keer .
Ze loopt mooi ontspannen.
Maar ze mag wel wat opgeleider met haar hals wat hoger Knipoog

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:29

greece schreef:
rindin schreef:

Aiaiai wat kinderachtig...hou je haar in de gaten ofzo?

Ik schrijf zeer regelmatig bij dressuurwedstrijden, en al heb je een paard wat persoonlijk door Anky is opgeleverd, als je er niet aan rijdt krijg je je punten ook niet. Dus, ook al is het paard al eerder Z geweest, dit heeft ze zélf bereikt, want je moet het er wel uit weten te halen. Verder, al rijdt ze een keer géén winstpunten, nou en? Is dat een vreselijke schande?
Laatst bijgewerkt door Gulpje op 23-10-07 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:30

greece schreef:

Wat is dit nou weer voor reactie....jaloers ofzo???wat maakt het uit of je nou eerste of tweede wordt. Ik vindt het zowizo al erg knap als je Z mag gaan rijden, je hoeft toch niet altijd een wp te rijden?. Beetje flauw en kinderachtig van je om zo te reageren, lijkt wel of je jaloers bent.

Verder ben ik het wel er mee eens dat je paard teveel op de voorhand valt. Achterhand mag veel actiever Vork.

incognitwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:36

Nee hoor een koekje van eigen deeg.....
Wel humor, ze trekt anders haar mond nooit open, dan is gewoon "goeie dag" zeggen al teveel gevraagd.
Het zit haar blijkbaar ook lekker dwars, want ze blijft maar zo kinderachtig blijft reageren.
Maar ja ik zeg maar zo: als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald het wel!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:46

greece schreef:
Nee hoor een koekje van eigen deeg.....
Wel humor, ze trekt anders haar mond nooit open, dan is gewoon "goeie dag" zeggen al teveel gevraagd.
Het zit haar blijkbaar ook lekker dwars, want ze blijft maar zo kinderachtig blijft reageren.
Maar ja ik zeg maar zo: als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald het wel!

Hoe zou jij reageren als iemand je in de eerste instantie anoniem gaat lopen afzeiken?
Ik begrijp ook dat je niet zo'n held bent als je haar IRL spreekt. En nu ga je het nog lopen omdraaien ook, jij bent echt degene hier die kinderachtig en volgens mij zelfs afgunstig is.

Pienn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 16:54

Leuk paardje, ziet er wel goed uit,
alleen de stang mag wat losser volgende keer Lachen
veel succes in de Z !

en Greece ben je nou zo zielig om haar zo af te zeiken ?! wat maakt het uti als je een keer geen winst hebt ?! je ridjt tog voor je plezier , niet om persee eerste te worden, maar op lekker met je paard bezig te zijn, en het si al hartstikke goed van der dat ze Z rijdt ! waarschijnlijk kan je zelf gewoon niet rijden en ben je gewoonweg jaloers, jeetje, hou op met dit kinderachtige gezeik !

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:40

rindin schreef:
Maar omdat het door de wedstrijden heen zo snel ging, dacht ik: het is wel stoer als ik zonder les Z kan worden. Als ik eenmaal Z ben, ga ik zeker weer lessen.

Ik zie ook niet in wat daar stoer aan is? Je leert jezelf makkelijk verkeerde dingen aan en afleren is vaak een stuk lastiger... Ik kan niet zonder m'n lessen.