Ik ga in november starten, dus ik hou jullie wel op de hoogte!
En nee, ik heb nog geen hoedje... Volgende week ben ik jarig, dus dan komt ie wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

rindin schreef:In mijn ogen wel. Ik wilde het gewoon even proberen, of ik het wat vond. Nu is het duidelijk, ik ga hier niet mee verder. Een vriendin die al langer Z rijdt, was erbij. En daarnaast is het niet een vreselijke ramp als je een keer wat fout doet. Daar leer je alleen maar van. Het zijn geen rare foto's, ze is lekker ontspannen en lekker door de rug, dus ik zie het probleem niet hoor! Zal binnenkort ff een topic maken, zonder S&T. Misschien wordt er dan minder gezeurd...

Noortje_E schreef:rindin schreef:In mijn ogen wel. Ik wilde het gewoon even proberen, of ik het wat vond. Nu is het duidelijk, ik ga hier niet mee verder. Een vriendin die al langer Z rijdt, was erbij. En daarnaast is het niet een vreselijke ramp als je een keer wat fout doet. Daar leer je alleen maar van. Het zijn geen rare foto's, ze is lekker ontspannen en lekker door de rug, dus ik zie het probleem niet hoor! Zal binnenkort ff een topic maken, zonder S&T. Misschien wordt er dan minder gezeurd...
Inderdaad wat een gezeur allemaal! Ik vind het er goed uit zien hoor! Je moet toch een keer proberen hoe stang en trens aan voelt bij jouw paard. En daarbij pak je het rustig aan, stang pak je echt niet te strak op. Ik vind het alleen maar heel knap dat je zover gekomen bent! Paard loopt ontspannen en neemt achterhand echt wel mee! Mag nog meer in oprichting komen maar zo voor de 1e keer ziet het er prima uit, lekker les nemen en dan komt dat allemaal zeker in orde.
Amen rindin schreef:Erika, wat kinderachtig. Hoe weet jij nou hoe ik wedstrijden rij? Ik rij altijd winstpunten (in de laatste 3 klasses 2x niet, maar beide keren wel een 2e prijs) Dus ik weet niet waar jij je mee bemoeit, maar dan moet je de volgende keer bij ons op stal maar ff in mijn gezicht komen zeggen wat je ervan denkt! Dit is wel zo laag bij de grond!
greece schreef:rindin schreef:Erika, wat kinderachtig. Hoe weet jij nou hoe ik wedstrijden rij? Ik rij altijd winstpunten (in de laatste 3 klasses 2x niet, maar beide keren wel een 2e prijs) Dus ik weet niet waar jij je mee bemoeit, maar dan moet je de volgende keer bij ons op stal maar ff in mijn gezicht komen zeggen wat je ervan denkt! Dit is wel zo laag bij de grond!
Iedereen kan dat op startlijsen zien...........
Maar ik heb je vaak genoeg op concours zien rijden, en bij de uitslagen zien staan.
Maar goed als jij tevreden bent zo, zou ik zeggen vooral door gaan.
Iedereen kan zien dat je paard zijn bekken niet gebruikt.
Zonder bekken gebruik kan een paard niet verzamelen.
rindin schreef:Jaaaa nog een vlek! Super gaaf he?! Vind het leuk als een paard iets speciaals heeft! Wat voor bloed zit er achter die van jou?
greece schreef:rindin schreef:Erika, wat kinderachtig. Hoe weet jij nou hoe ik wedstrijden rij? Ik rij altijd winstpunten (in de laatste 3 klasses 2x niet, maar beide keren wel een 2e prijs) Dus ik weet niet waar jij je mee bemoeit, maar dan moet je de volgende keer bij ons op stal maar ff in mijn gezicht komen zeggen wat je ervan denkt! Dit is wel zo laag bij de grond!
Iedereen kan dat op startlijsen zien...........
Maar ik heb je vaak genoeg op concours zien rijden, en bij de uitslagen zien staan.
greece schreef:Iedereen kan dat op startlijsen zien...........
. greece schreef:Nee hoor een koekje van eigen deeg.....
Wel humor, ze trekt anders haar mond nooit open, dan is gewoon "goeie dag" zeggen al teveel gevraagd.
Het zit haar blijkbaar ook lekker dwars, want ze blijft maar zo kinderachtig blijft reageren.
Maar ja ik zeg maar zo: als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald het wel!
rindin schreef:Maar omdat het door de wedstrijden heen zo snel ging, dacht ik: het is wel stoer als ik zonder les Z kan worden. Als ik eenmaal Z ben, ga ik zeker weer lessen.